L'educació musical i la interdisciplinarietat que aquesta ens ofereix

Show simple item record

dc.contributor Berbel Gómez, Noemy
dc.contributor.author Perea Mir, Isabel
dc.date 2015
dc.date.accessioned 2018-03-23T12:03:24Z
dc.date.available 2018-03-23T12:03:24Z
dc.date.issued 2018-03-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145560
dc.description.abstract [cat] La música ha sofert molts canvis al llarg dels darrers anys, i aquests venen acompanyats per les lleis educatives que s’han anat aplicant. La seva ensenyança s’ha vist completament descontextualitzada, fet que ha arribat a canviar per complet la idea del què significa aprendre música. Aquesta matèria té una interdisciplinarietat respecte les altres àrees important, però no es veu reflectit dins la metodologia que s’utilitza. D’aquí neix la necessitat d’indagar en noves propostes de treball, on les competències bàsiques siguin les protagonistes del procés d’ensenyament-aprenentatge. En aquest document, es veuran exposades algunes idees i propostes de millora, basades en una fonamentació teòrica, per a l’educació musical dins els centres d’Educació Primària. Aquesta metodologia es pot dur a terme gràcies a la implicació de tota la comunitat educativa, tal com es podrà comprovar al llarg d’aquest treball. ca
dc.description.abstract [eng] Music has had a lot of changes for more than twenty years; we can see these with the last three education laws, where musical education has lost its importance. Its pedagogy, now, is much decontextualized; furthermore, people don’t know what is the real meaning of learn music nowadays. This subject has interdisciplinary nature; nevertheless we cannot see this on the methodology which teachers use in their classes. For all these reasons, pupils have not a very comprehensive education. We have the need of change our methodology and create new kind of activities, where basic competences are the focus of it. In this document, we can see some ideas and suggestions for the musical education of Primary Schools, in order to return music in its place. To do this proposal, we can search lots of articles where we can see how this kind of activities can be possible in classrooms. However, this new methodology cannot be possible without all education community’s help. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title L'educació musical i la interdisciplinarietat que aquesta ens ofereix ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Educació ca
dc.subject.keywords Interdisciplinarietat ca
dc.subject.keywords Competències ca
dc.subject.keywords Metodologia ca
dc.subject.keywords Música ca
dc.subject.udc 373 - Ensenyament primari i secundari ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics