dc.contributor |
Forteza Forteza, María Dolores
|
|
dc.contributor |
Asensión Rodríguez, María José
|
|
dc.contributor.author |
Puigserver Danti, Francisca Maria
|
|
dc.date |
2015 |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-23T12:32:14Z |
|
dc.date.available |
2018-03-23T12:32:14Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-23 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145563 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El següent treball desenvolupa una programació trimestral d’estimulació lingüística
inclusiva. Pretén desenvolupar una estimulació del llenguatge per infants de 5 anys, on
tots els infants de l’aula puguin aprofitar-se de l’oferta educativa, i en cas d’existència
de dificultats, dur a terme una intervenció inclusiva. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The following job developes a quartely program of inclusiv language stimulation in
catalan. It expects to develop a language stimulation for 5-years-old children, where
all students can take advantage of educational opportunities and, in case of any
problems, to carry out an inclusive intervention. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.title |
Participació de les famílies a l’escola |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
Estimulació del llenguatge |
ca |
dc.subject.keywords |
Inclusió |
ca |
dc.subject.keywords |
Conciència fonològica |
ca |
dc.subject.keywords |
Vocabulari |
ca |
dc.subject.keywords |
Fluïdesa de la parla |
ca |
dc.subject.udc |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |