dc.contributor |
Nadal Riera, Margarita |
|
dc.contributor.author |
Cardell Martínez, María Francisca
|
|
dc.date |
2016 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-12T11:41:46Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-12 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/146908 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present treball té com a finalitat l’estudi de les competicions de Física i
Química (FiQ) a Espanya i a nivell internacional, així com la seva influència en
l’ensenyança obligatòria i post obligatòria. D’una banda, s’analitzen els valors
educatius de les Olimpíades de FiQ des del punt de vista de l’ensenyançaaprenentatge,
així com l’estructura, els objectius i els resultats d’aquestes
proves. D’altra banda, s’han dissenyat competicions de FiQ a nivell 4t d’ESO
per tal d’incrementar l’interès de l’alumnat per la ciència i afavorir el procés
l’ensenyança-aprenentatge de la física i la química en l’escola (per exemple: la
resolució de problemes per equip, gimcana…). |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
53 - Física |
ca |
dc.subject |
54 - Química |
ca |
dc.subject.other |
Olimpíades de Física i Química |
ca |
dc.subject.other |
Valors educatius |
ca |
dc.subject.other |
Ensenyança-aprenentatge de la Física i la Química |
ca |
dc.subject.other |
ESO |
ca |
dc.title |
El valor educatiu de les competicions de Física i Química. Disseny de Miniolimpíades en Educació Secundària Obligatòria |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-17T10:34:00Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|