Intervenció del Trastorn de l’Espectre Autista. Una visió innovadora des de l’educació emocional

Show simple item record

dc.contributor Rosello Ribas, Vicente Javier
dc.contributor.author Rosselló Cañellas, Maria Antònia
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2018-06-15T07:39:07Z
dc.date.available 2018-06-15T07:39:07Z
dc.date.issued 2018-06-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147042
dc.description.abstract [cat] Les persones amb trastorn de l’espectre autista es caracteritzen per tenir dificultats a l’àrea de la identificació i comprensió de les emocions pròpies i dels altres. Diversos estudis confirmen que l’educació basada en emocions suposa uns avantatges per els alumnes amb autisme i destaquen avenços en el seu procés d’aprenentatge. El present projecte té l’objectiu de treballar el vincle entre aquestes dues variables, l’autisme i l’educació emocional. La motivació sorgeix de l’entusiasme personal i de l’interès professional. Primer, perquè els dos temes a tractar em desperten la curiositat de seguir aprenent d’aquest món emocional en el qual creixem i que no podem obviar. I segon, per poder abordar, de manera satisfactòria, la problemàtica dels alumnes amb autisme amb aquest trastorn des d’una perspectiva més afectiva i innovadora i millorar les seves competències emocionals. Al mateix temps que es fomenta la seva inclusió dins l’aula i que beneficia a tot l’alumnat. Per tant, el treball consisteix en elaborar una guia d’educació emocional basantse amb els objectius a treballar amb els alumnes d’espectre autista i que pugui ser aplicable a l’etapa de secundària. D’aquesta manera, el treball conforma un recurs disponible i accessible per a tota la comunitat educativa. ca
dc.description.abstract [eng] People with autism spectrum disorders are characterized by difficulties in identifying and understanding the emotions and others. Several studies confirm that education based on emotions supposed advantages for students with autism and highlight progress in their learning process. This project aims to work on the link between these two variables, autism and emotional education. The motivation comes from personal enthusiasm and professional interests. First, because the two issues I try to arouse curiosity to continue learning this emotional world that we can not ignore. Secondly, to address satisfactorily the problem of students with autism disorder from a more emotional, innovative and improve your emotional skills. While encouraging inclusion within the classroom and that benefits all students. Therefore, the work is a guide based emotional education aims to work with students with autistic spectrum and can be applied to the secondary stage. Thus, the work forms a resource available and accessible to the entire educational community. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 376 - Educació especial ca
dc.subject.other Autisme ca
dc.subject.other Educació emocional ca
dc.subject.other Intervenció ca
dc.subject.other Innovació ca
dc.title Intervenció del Trastorn de l’Espectre Autista. Una visió innovadora des de l’educació emocional ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-05-22T09:05:24Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics