El concepte youtuber com a element engrescador per a la pràctica oral en llengua anglesa a les aules de secundària: una proposta de projecte als alumnes d'ESO 4

Show simple item record

dc.contributor Loureiro Porto, Lucía
dc.contributor.author Vives Humbert, Lídia
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2018-06-18T10:11:04Z
dc.date.issued 2018-06-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147112
dc.description.abstract [cat] Aquest treball reflectirà la proposta d’un projecte educatiu que gira entorn a l’ús del vídeo com a eina per a practicar l’expressió oral en anglès a l’aula, més concretament a gravar i editar vídeos seguint el models dels famosos i coneguts youtubers, o persones que es dediquen a penjar vídeos sobre diferents continguts a la plataforma YouTube. L’objectiu principal d’aquesta proposta didàctica és el de potenciar la pràctica de la expressió oral de la llengua anglesa dins l’aula i al mateix temps trobar un mètode d’avaluació d’aquesta pels alumnes que resulti original, divertida i actualitzada amb les modes actuals d’avui en dia entre els adolescents. El treball consta de dues parts. Primer es farà una recorregut teòric sobre el context actual al sistema educatiu espanyol sobre la pràctica oral a l’aula en anglès, sobre els sistema d’avaluació de la destresa oral, l’ús de les TIC com a recurs engrescador, juntament amb el vídeo com a eina per a aprendre i practicar aquesta destresa. Finalment, es farà una revisió del que s’ha estudiat fins ara sobre l’ús de la plataforma YouTube pels adolescents, del concepte youtuber i de la possible introducció d’aquest món a l’aula d’anglès. En segon lloc, el treball presentarà la proposta didàctica en forma d’un projecte trimestral pels alumnes d’ESO 4, el qual consta de tres activitats relacionades amb les tasques dels youtubers: gravar, editar i projectar vídeos en llengua anglesa sobre diferents continguts amb el fi principal de practicar la destresa oral de la llengua. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 81 - Lingüística i llengües ca
dc.subject.other Llengua anglesa ca
dc.subject.other Expressió oral ca
dc.subject.other Vídeo ca
dc.subject.other YouTube ca
dc.subject.other Youtuber ca
dc.title El concepte youtuber com a element engrescador per a la pràctica oral en llengua anglesa a les aules de secundària: una proposta de projecte als alumnes d'ESO 4 ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-05-22T09:06:41Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics