dc.contributor |
Monterrubio Prieto, Juan Miguel |
|
dc.contributor.author |
Pujol Porcel, Marina
|
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-27T08:27:35Z |
|
dc.date.available |
2018-09-27T08:27:35Z |
|
dc.date.issued |
2018-09-27 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147792 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En aquest estudi es pretén investigar les diferències que hi ha a un aula
tradicional i a un aula on utilitzen una metodologia didàctica lúdica. Aquest estudi es va
fer a la assignatura de llengua castellana d’un aula de tercer d'Educació Primària del
centre educatiu públic Es Vinyet (Andratx). L’avaluació es va realitzar mitjançant
rúbriques i la nostra observació. Els resultats de l'estudi se presenten de forma descriptiva
i, gràcies a ells, podem analitzar les actituds i altres aspectes educatius dins de l'aula, sigui
que treballin de manera tradicional o aprenguin d'una manera més lúdica a l'aula
d'Educació Primària, a més de veure la importància de les diferents maneres
d'ensenyament. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This study tries to investigate the differences that exist in a traditional
classroom and a classroom where they use a playful didactic methodology. This study
was done in the Spanish language course of a third grade classroom of the public
educational center Es Vinyet (Andratx). The evaluation was carried out by rubrics and
our observation. The results of the study were presented in a descriptive way and, thanks
to them, we can analyze the attitudes and other educational aspects within the classroom,
whether they work in a traditional way or learn in a more playful way in the classroom
of Primary Education, in addition to seeing the importance of the different ways of
teaching. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Educació primària |
ca |
dc.subject.other |
Material manipulatiu |
ca |
dc.subject.other |
Innovació |
ca |
dc.subject.other |
Didàctica |
ca |
dc.subject.other |
Jocs. x x |
ca |
dc.title |
Didàctica de la llengua espanyola: l’ensenyament tradicional enfront de l’ensenyament lúdic (tres experiències) |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|