| dc.contributor | Jaume Rodríguez, Andrés Luis | |
| dc.contributor.author | Amengual Sastre, Gabriel | |
| dc.date | 2018 | |
| dc.date.accessioned | 2019-01-17T13:22:58Z | |
| dc.date.available | 2019-01-17T13:22:58Z | |
| dc.date.issued | 2018-06-04 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/148801 | |
| dc.description.abstract | [cat] La situació de l’assignatura de Filosofia a l’educació secundària s’enfronta a una sèrie de dificultats de diferents caires, com l’aparença de tenir un temari abstrús o l’estesa opinió de la poca utilitat de la filosofia en el si de la vida quotidiana, però potser les més urgents deriven de la incompatibilitat del perfil de l’alumne com a discent amb la metodologia de classe tradicional. Partint de fonamentacions i justificacions teòriques de tipus filosòfic i psicopedagògic, així com dels estils de les figures més eminents de la didàctica de la filosofia de les darreres dècades, el present treball és una proposta didàctica consistent en la incorporació d’una metodologia de treball dins i fora de l’aula, anomenada “Filosofia pràctica”, que no només es pot incorporar de forma sistemàtica com a complement al llarg de tot el curs, sinó que a més pretén assegurar la significativitat en l’aprenentatge, així com la utilitat en la vida diària de l’alumne d’allò après amb l’ajut d’aquesta metodologia. | ca |
| dc.format | application/pdf | |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Universitat de les Illes Balears | |
| dc.rights | all rights reserved | |
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.subject | 1 - Filosofia i psicologia | ca |
| dc.subject | 373 - Ensenyament primari i secundari | ca |
| dc.title | La inserció de la pràctica filosòfica al batxillerat. Una proposta didàctica | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
| dc.date.updated | 2018-12-19T11:14:31Z | |
| dc.subject.keywords | Filosofia | |
| dc.subject.keywords | Pràctica | |
| dc.subject.keywords | Metodologies alternatives | |
| dc.subject.keywords | Entrevista filosòfica | |
| dc.subject.keywords | Aprenentatge significatiu |