| dc.contributor | Pinya Medina, Carme | |
| dc.contributor.author | López Colom, Maria de Lluc | |
| dc.date | 2019 | |
| dc.date.accessioned | 2020-01-30T08:44:00Z | |
| dc.date.issued | 2019-06-03 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/150731 | |
| dc.description.abstract | [cat] Aquest treball emmarca el concepte d’educació a través de la música com a punt de partida pel desenvolupament de les competències clau dins les aules de l’educació secundària obligatòria. A través de les tres dimensions de desenvolupament de l’assignatura de música que s’estableixen com són l’escolta, la creació i la interpretació, i juntament amb l’ús d’una metodologia activa basada en la implicació de l’alumnat en el seu procés d’ensenyament aprenentatge, es crea el context pel desenvolupament de les competències clau. | ca |
| dc.description.abstract | [eng] This work frames the concept of education through music as a starting point for the development of key competences in the compulsory secondary education classrooms. Through the three dimensions of development of the subject of music that are established as listening, creation and interpretation, together with the use of an active methodology based on the involvement of students in the Its teaching-learning process creates the context for the development of key competences. | ca |
| dc.format | application/pdf | |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Universitat de les Illes Balears | |
| dc.rights | all rights reserved | |
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.subject | 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure | ca |
| dc.subject | 78 - Música | ca |
| dc.subject.other | Competències clau | ca |
| dc.subject.other | Música | ca |
| dc.subject.other | Educació secundària | ca |
| dc.subject.other | Metodologia activa | ca |
| dc.subject.other | key competences | ca |
| dc.subject.other | Music | ca |
| dc.subject.other | Secondary education | ca |
| dc.subject.other | Active methodology | ca |
| dc.title | Què? Com? Perquè? Treballar la música des de les competències. Una proposta didàctica | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
| dc.date.updated | 2019-11-29T10:08:13Z | |
| dc.date.embargoEndDate | info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 | |
| dc.embargo | 2050-01-01 | |
| dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |