Fent camí cap a la inclusió: un estudi de cas

Show simple item record

dc.contributor Rosselló Ramon, Maria Rosa
dc.contributor.author Ramis Tugores, Rosa Maria
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-03-11T11:55:31Z
dc.date.issued 2019-01-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/151030
dc.description.abstract [cat] En aquest Treball de Fi de Màster s’ha realitzat una investigació qualitativa per tractar d’exposar quina és la realitat que es viu dins una aula de 5è de Primària entorn de l’educació inclusiva i la seva posada en pràctica. Per fer-ho s’ha dut a terme un estudi de cas sobre el tutor del grup, el qual és el protagonista de l’estudi i qui posa en funcionament tot el moviment inclusiu dins l’aula. Gràcies al desenvolupament de la seva trajectòria, de les seves vivències i experiències, de conèixer quina és la seva mirada cap a l’educació, cap als alumnes, entre altres aspectes, s’ha aconseguit exposar una realitat on es demostren els beneficis de la inclusió i, sobretot, es veu com és possible dur-la a terme, sempre tenint en compte una sèrie de conceptes, metodologies i estratègies que són clau pel seu bon desenvolupament. ca
dc.description.abstract [spa] En este Trabajo de Fin de Máster se ha realizado una investigación cualitativa para tratar de exponer cuál es la realidad que se vive dentro de un aula de 5º de Primaria en torno a la educación inclusiva y su puesta en práctica. Para hacerlo se ha llevado a cabo un estudio de caso sobre el tutor del grupo, el cual es el protagonista del estudio, y quien pone en funcionamiento todo el movimiento inclusivo dentro del aula. Gracias al desarrollo de su trayectoria, de sus vivencias y experiencias, de conocer cuál es su mirada hacia la educación, hacia los alumnos, entre otros aspectos, se ha conseguido exponer una realidad donde se demuestran los beneficios de la inclusión y, sobre todo, se ve como es posible llevarla a cabo, siempre teniendo en cuenta una serie de conceptos, metodologías y estrategias que son clave por su buen desarrollo ca
dc.description.abstract [eng] In this Master’s Final Project, a qualitative research has been carried out trying to explain the reality that is lived in a 5th grade classroom about inclusive education and its implementation. To do this, a case study was carried out on the tutor of the group, who is the protagonist of the study and is the one who puts into operation the entire inclusive movement in the classroom. Thanks to the development of his trajectory (career), his knowledges and experiences, knowing which is his view of education towards the students, among other things, it is possible to set out a reality where one can prove the benefits of the Inclusion and, above all, can come to the conclusion that it is possible to carry it out, always taking into account a series of concepts, methodologies and strategies that are key to its good development. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 376 - Educació especial ca
dc.subject.other Educació Inclusiva ca
dc.subject.other Figura docent ca
dc.subject.other Metodologies innovadores ca
dc.subject.other Estratègies d’aula ca
dc.subject.other Ensenyament multinivell ca
dc.subject.other Educació Primària ca
dc.subject.other Educación Inclusiva ca
dc.subject.other Figura docente ca
dc.subject.other Metodologías innovadoras ca
dc.subject.other Estrategias de aula ca
dc.subject.other Enseñamiento multinivel ca
dc.subject.other Educación Primaria ca
dc.subject.other Inclusive Education ca
dc.subject.other Teacher figure ca
dc.subject.other Innovative methodologies ca
dc.subject.other Classroom strategies ca
dc.subject.other Multilevel teaching ca
dc.subject.other Primary Education ca
dc.title Fent camí cap a la inclusió: un estudi de cas ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2019-11-29T10:52:37Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics