Itinerari didàctic: El canvi del paisatge

Show simple item record

dc.contributor Grimalt Gelabert, Miquel
dc.contributor.author Riera Julià, Carolina M.
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-05-06T08:54:21Z
dc.date.available 2020-05-06T08:54:21Z
dc.date.issued 2020-05-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152251
dc.description.abstract [cat] L’estudi del paisatge i dels canvis que en ell succeeixen, han de tenir una important rellevància dins de l'àmbit educatiu. Les transformacions produïdes en les zones proposades (Club Marítim Molinar del Llevant, Es Portitxolet, Es Portitxol, Can Pere Antoni i el Parc de la Mar), no són tractades dins les aules i, en ser un entorn proper, és interessant tractar-ho de manera directa, fent un itinerari per la zona i experimentar-ho de primera mà. El present TFG pretén potenciar la integració d'aquest contingut, sobretot dins l'àmbit escolar, concretament en el segon cicle d'Educació Primària, aprofitant així el gran valor didàctic que posseeix en si mateix. A més, s'utilitza l'entorn local i pròxim per a treballar el canvi del paisatge fora de l'aula, fomentant així el desenvolupament d'actituds de valoració i respecte enfront del medi, alhora que l’alumnat comprèn i coneix el seu entorn més pròxim. ca
dc.description.abstract [spa] The study of the landscape and the changes that happen in it must have a significant relevance in the educational field. The transformations produced in the proposed areas (Club Marítim Molinar del Llevant, Es Portitxolet, Es Portitxol, Can Pere Antoni i el Parc de la Mar), are not treated in the classrooms and, as they are a nearby environment, it is interesting to treat since it permits direct access to information, making an itinerary for the area and experiencing it at first-hand. The present TFG aims to promote the integration of this content, especially in the school setting, specifically in the second cycle of Primary Education, taking advantage of the huge didactic value that it possesses. In addition, the local and nearby environment is used to work the change on landscape outside the classroom, encouraging the development of attitudes of appreciation and respect towards the environment, while the students understand and know their closest environment. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 9 - Geografia i història ca
dc.subject.other Paisatge ca
dc.subject.other Canvi ca
dc.subject.other Entorn ca
dc.subject.other Litoral ca
dc.subject.other Història ca
dc.subject.other Landscape ca
dc.subject.other Change ca
dc.subject.other Environment ca
dc.subject.other Coastline ca
dc.subject.other History ca
dc.title Itinerari didàctic: El canvi del paisatge ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics