dc.contributor |
Riera Clapés, Juan Vicente
|
|
dc.contributor.author |
Moyà Crespí, Jaume
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-21T15:50:53Z |
|
dc.date.available |
2020-05-21T15:50:53Z |
|
dc.date.issued |
2020-05-21 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/152506 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’ensenyament de les matemàtiques no és un procés estàtic. Des del segle XIX,
l’ensenyament de les matemàtiques està en constant evolució, noves metodologies i
maneres d’ensenyar sorgeixen. En aquest treball, s'analitzen les principals metodologies
que s'han emprat, valorant les seves avantatges i desavantatges. Finalment, es proposa
una intervenció didàctica en la qual es pot observar clarament la diferència entre la
metodologia d’ensenyament mecanicista i la metodologia d’ensenyament realista. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Since the 19th century, there are a lot of different methodologies and ways of teaching
mathematics that have been changing: These methodologies are in constant evolution.
Each year there are plenty of new different methodologies and ways of teaching
mathematics. For that reason, in this project I will analyse these methodologies and
explain the main advantages and disadvantages of the most important ones.
Moreover, I am going to present a teaching intervention about the main difference
between a mechanism methodology and a realistic methodology in the classroom. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
51 - Matemàtiques |
ca |
dc.subject.other |
Didàctica |
ca |
dc.subject.other |
Matemàtiques |
ca |
dc.subject.other |
Metodologies |
ca |
dc.subject.other |
Ensenyament |
ca |
dc.subject.other |
Realisme |
ca |
dc.subject.other |
Didactics |
ca |
dc.subject.other |
Mathematics |
ca |
dc.subject.other |
Methodologies |
ca |
dc.subject.other |
Education |
ca |
dc.title |
Metodologies a classe de matemàtiques. Un passeig històric |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|