Estratègies didàctiques per a la inclusió de l’alumnat amb hipoacúsia neurosensorial bilateral

Show simple item record

dc.contributor Sánchez Pedroche, Alberto
dc.contributor.author Revert Fayos, Bàrbara
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-05-25T15:35:58Z
dc.date.available 2020-05-25T15:35:58Z
dc.date.issued 2020-05-25
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152570
dc.description.abstract [cat] L’objectiu d’aquest Treball de Fi de Grau és investigar sobre les estratègies didàctiques que han de fer servit els docents que atenen alumnat amb hipoacúsia neurosensorial bilateral. Per a dur a terme aquesta investigació, s’han determinat tres eixos de contingut, relacionats amb el context que envolta l’educació de les persones sordes, com són la hipoacúsia, l’escola inclusiva com a context educatiu actual i la resposta educativa actual que reben. Per a ampliar aquest últim punt, s’ha realitzat una investigació educativa, a través d’una enquesta Likert, a personal docent, d’educació infantil (2n cicle), educació primària i educació secundària, que atenen o han atès a alumnat amb hipoacúsia neurosensorial bilateral a centres escolars de l’illa d’Eivissa. ca
dc.description.abstract [eng] The objective of this dissertation is to investigate the teaching strategies to be used by teachers who attend hearing loss students. To carry out this research, we identify three axes of contents, related to the context surrounding the education of deaf people, such us hearing loss, inclusive school as the educational context and the current educational response that receive the hearing loss students. This point will be extended by an educational research, through a Likert survey, to teachers who attend or have attended bilateral neurosensory hearing loss students, of pre-school, primary education or secondary school in Ibiza island. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 376 - Educació especial ca
dc.subject.other Hipoacúsia ca
dc.subject.other Educació inclusiva ca
dc.subject.other Estratègies didàctiques ca
dc.subject.other Implant coclear ca
dc.title Estratègies didàctiques per a la inclusió de l’alumnat amb hipoacúsia neurosensorial bilateral ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics