| dc.contributor | Pérez Gracias, Adolfina | |
| dc.contributor.author | Pons Ruano, Patricia | |
| dc.date | 2019 | |
| dc.date.accessioned | 2020-06-01T16:20:17Z | |
| dc.date.available | 2020-06-01T16:20:17Z | |
| dc.date.issued | 2020-06-01 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/152688 | |
| dc.description.abstract | [cat] Les aules es van adaptant cada vegada més al món de la tecnologia, canviant la seva metodologia i donant un altra perspectiva a l’educació. En aquest treball es presenta el disseny d’una proposta didàctica, la seva avaluació i els seus resultats, amb l’objectiu d’enriquir i motivar l'aprenentatge als alumnes dins l’ensenyament de l’Educació Física, a través dels codis QR. A partir d’aquesta proposta didàctica es realitzaran unes activitats en forma de gimcana per als nens i nenes de 6è de primària, on mitjançant l’ús dels codis QR, es treballa l’equilibri i la coordinació. | ca |
| dc.description.abstract | [eng] The classrooms are increasingly adapting to the world of technology, changing their methodology and giving a different perspective to education. This paper presents the design of a didactic approach, its evaluation and its results, with the aim of enriching and motivating the learning of students within the teaching of Physical Education, through the QR codes . From this didactic approach, there will be activities in the form of a gymkhana for children of 6th grade, where using the QR codes, they work on balance and coordination. | ca |
| dc.format | application/pdf | |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Universitat de les Illes Balears | |
| dc.rights | all rights reserved | |
| dc.subject | 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure | ca |
| dc.subject | 373 - Ensenyament primari i secundari | ca |
| dc.subject.other | Tecnologia | ca |
| dc.subject.other | Codis QR | ca |
| dc.subject.other | Proposta didàctica | ca |
| dc.subject.other | Gimcana | ca |
| dc.subject.other | Equilibri | ca |
| dc.subject.other | Coordinació | ca |
| dc.subject.other | Technology | ca |
| dc.subject.other | QR codes | ca |
| dc.subject.other | Didactic proposal | ca |
| dc.subject.other | Gymkhana | ca |
| dc.subject.other | Balance | ca |
| dc.subject.other | Coordination | ca |
| dc.title | Els codis QR dins l’ensenyament de l’Educació Física | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
| dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess |