Comprensió lectora: marc teòric i proposta d’intervenció didàctica

Show simple item record

dc.contributor Mesquida Cantallops, Joan Antoni
dc.contributor.author Avellaneda Estarellas, Silvia
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-06-01T17:55:49Z
dc.date.available 2020-06-01T17:55:49Z
dc.date.issued 2020-06-01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152698
dc.description.abstract [cat] Amb l’elaboració d’aquest treball es vol reflexionar sobre la comprensió lectora i com l’hauríem de tractar dins les aules d’educació primària. Per tal de donar una visió més innovadora sobre aquest tema, s’han elaborat una sèrie d’activitats. Així doncs, en aquest treball de fi de grau, trobareu dues propostes d’intervenció didàctica per als cursos de segon i sisè de primària. Aquestes propostes estan enfocades per aprendre jugant i manipulant el material i, per una altra banda, per treballar la comprensió lectora utilitzant les noves tecnologies, com els ordinadors i la pissarra digital interactiva. ca
dc.description.abstract [eng] The aim of this dissertation is to ponder on reading comprehension and how we should work on it in Primary Education School classes. In order to carry out a more innovative view about this topic, some activities have been developed. Thus, in this dissertation you will find two proposals of didactic intervention for the second and sixth grades. These proposals are approached to learn by playing games and by manipulating the material. Additionally, there is an activity to work the reading comprehension using new technologies, such as laptops and the smart board. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Lectura ca
dc.subject.other Comprensió lectora ca
dc.subject.other Intervenció didàctica ca
dc.subject.other Reading ca
dc.subject.other Reading comprehension ca
dc.subject.other Didactic intervention ca
dc.title Comprensió lectora: marc teòric i proposta d’intervenció didàctica ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics