dc.contributor |
Moyà Antón, Eduardo Alberto
|
|
dc.contributor.author |
Pons i Font, Damià
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-08T09:28:51Z |
|
dc.date.available |
2020-06-08T09:28:51Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-08 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/152764 |
|
dc.description.abstract |
[eng] The learning of English language is paramount in today’s global world. It is an
indispensable instrument required in a complete curricular and cultural development
which guarantees high chances of a prosperous future. This paper will attest that a
proposal which involves a model of transversal teaching such CLIL (Content and
Language Integrated Learning) succeeds improving every one of the skills needed
to acquire a foreign language. The creation of a podcast will be the driving force of
this proposal which will launch the students into a project where Social Science will
be the content while English will be the bond that will link both subjects. |
ca |
dc.description.abstract |
[cat] La llengua anglesa roman dominant arreu del món en l’actualitat. La llengua anglesa
és una eina essencial per obtenir un desenvolupament curricular i cultural adequat
que garanteixi unes altes possibilitats d’èxit en la vida adulta. En aquest document
es provarà que la millora de les quatre competències de la llengua s’efectuaran amb
èxit gràcies a un model transversal de l’ensenyament com els que trobem dins el
CLIL. La creació d’un podcast serà el fil conductor d’aquesta proposta que
endinsarà els alumnes cap a un projecte on les Ciències Socials en seran el contingut
i l’anglès el pont que enllaci aquestes dues matèries. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
3 - Ciències socials |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
CLIL |
ca |
dc.subject.other |
English language |
ca |
dc.subject.other |
Cross-curricular |
ca |
dc.subject.other |
Podcast |
ca |
dc.subject.other |
Radio |
ca |
dc.subject.other |
Meaningful learning |
ca |
dc.subject.other |
Social Science |
ca |
dc.subject.other |
Inclusion |
ca |
dc.subject.other |
Llengua anglesa |
ca |
dc.subject.other |
Transversalitat |
ca |
dc.subject.other |
Ràdio |
ca |
dc.subject.other |
TIC |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge significatiu |
ca |
dc.subject.other |
Ciències Socials |
ca |
dc.subject.other |
Inclusió |
ca |
dc.title |
“On air”: La millora de les habilitats comunicatives a través de podcasts |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|