El rol del mestre d’anglès als ambients d’aprenentatge per aprendre tots a l’aula

Show simple item record

dc.contributor Forteza Forteza, Maria Dolors
dc.contributor.author López Martínez, Alba
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-06-15T09:52:03Z
dc.date.available 2020-06-15T09:52:03Z
dc.date.issued 2020-06-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152884
dc.description.abstract [cat] L’aprenentatge és un dels processos més significatius que realitza l’ésser humà al llarg de tota la vida, en la qual va creixent i desenvolupant-se física i psicològicament. Els primers anys d’escolarització són bàsics per a l’adquisició de qualsevol coneixement, però, sobre tot, aquells que fan referència a les llengües estrangeres. L’ensenyament de l’anglès, en aquest cas, ens duu a plantejar-nos algunes preguntes com quines són les millors metodologies per a l’adquisició de la llengua o quin paper duu a terme el docent perquè tots puguin sentir-se realitzats amb el seu aprenentatge. En aquest document analitzarem el cas pràctic d’una escola que treballa amb una metodologia activa i inclusiva que afavoreix l’assimilació de qualsevol contingut per part de tot l’alumnat a més d’estudiar quin és el rol del mestre en aquest procés. ca
dc.description.abstract [eng] Learning is one of the most significant processes that a human being carry out throughout his/her life, in which they grow up and develop physically and psychologically. The first years of schooling are essential for the acquisition of any knowledge, but, above all, those that refer to foreign languages. The teaching of English, in this case, leads us to ask ourselves some questions about which are the best methodologies for the acquisition of the language or what is the role of the teacher so that everyone can feel fulfilled with their learning. In this document, we will analyze the practical case of a school that works with an active and inclusive methodology that favors the assimilation of any content by all the students and we will also study what is the role of the teacher in this process. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Aprenentatge de la llengua estrangera ca
dc.subject.other Metodologies actives ca
dc.subject.other Inclusió escolar ca
dc.subject.other Llengua anglesa ca
dc.subject.other Ensenyament ca
dc.subject.other Learning of foreign language ca
dc.subject.other Active methodologies ca
dc.subject.other School inclusion ca
dc.subject.other English language ca
dc.subject.other Teaching ca
dc.title El rol del mestre d’anglès als ambients d’aprenentatge per aprendre tots a l’aula ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics