La millora de la convivència a través de l’educació emocional amb les pel·lícules com a recurs

Show simple item record

dc.contributor Franco Sánchez, Ana Maria
dc.contributor.author Rosselló Sánchez, Ariadna
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2020-07-21T09:30:06Z
dc.date.available 2020-07-21T09:30:06Z
dc.date.issued 2020-07-21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/153119
dc.description.abstract [cat] A causa de les circumstàncies sobrevingudes per la situació d’alarma generada per la COVID- 19, el present Treball Final de Grau s’ha reajustat i centrat a una modalitat més teòrica, però també s’ha aprofundit a un recurs didàctic com a mitjà per millorar la convivència a l’aula: l’ús de les pel·lícules. El treball s’estructurarà en dues parts. A la primera part, es desenvolupa el marc teòric a on es defineixen els conceptes bàsics que són el nucli central del treball: la inclusió educativa, l’educació emocional i l’ús de les pel·lícules com a recurs didàctic. A la segona part, es fa una revisió de programes que s’han dut a terme a diferents escoles de províncies d’Espanya sobre l’educació emocional i els seus beneficis i també es desenvolupa una proposta didàctica centrada en l’ús les pel·lícules com a recurs per treballar les emocions i els sentiments amb la finalitat de millorar la convivència a l’aula i refermar la seguretat dels nostres alumnes, la seva autoestima i autoconfiança, processos intrapsicològics que afavoreixen el desenvolupament del procés d’aprenentatge personal i social. ca
dc.description.abstract [eng] Due to the circumstances of the alarm situation generated by COVID-19, this Final Degree Project has been readjusted and focused on a more theoretical modality, but has also delved into a didactic resource as a means to improve coexistence in the classroom: the use of films. The work will be structured in two parts. In the first part, the theoretical framework is developed, in which the basic concepts that define the central core of the work are defined: educational inclusion, emotional education and the use of films as a teaching resource. In the second part, there is a review of programs that have been carried out in different schools in the provinces of Spain on emotional education and its benefits and also develops a didactic proposal focused on the use of films as a resource to work on emotions and feelings in order to improve coexistence in the classroom and strengthen the safety of our students, their self-esteem and self-confidence, intrapsychological processes that promote the development of personal and social learning. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 376 - Educació especial ca
dc.subject.other Educació Emocional ca
dc.subject.other Inclusió ca
dc.subject.other Convivència ca
dc.subject.other Rendiment ca
dc.subject.other Emotional Education ca
dc.subject.other Inclusion ca
dc.subject.other Coexistence ca
dc.subject.other Performance ca
dc.title La millora de la convivència a través de l’educació emocional amb les pel·lícules com a recurs ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics