La importància de la participació de les famílies en el rendiment escolar dels infants durant l’etapa de l’educació primària

Show simple item record

dc.contributor De la Iglesia Mayol, Begoña
dc.contributor.author Font Bennasar, Margalida Neus
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2020-07-22T10:17:21Z
dc.date.available 2020-07-22T10:17:21Z
dc.date.issued 2020-07-22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/153148
dc.description.abstract [cat] El present Treball de Fi de Grau pretén ser un plantejament didàctic dirigit a les famílies amb la finalitat d’afavorir el procés d’aprenentatge de tots els infants. És per això, que es reconeixen els fonaments teòrics del plantejament, valorant l’evolució del context educatiu i analitzant els factors que estan implicats amb la participació familiar i els beneficis que s’obtenen. A continuació, es realitza un estudi de diversos centres educatius, mitjançant l'opinió dels tres col·lectius més importants: famílies, infants i docents, fent així possible l’anàlisi de les dificultats i les mancances que puguin haver-hi, creant una proposta que faci possible aconseguir l’objectiu plantejat: afavorir la participació parental per millorar el procés d'ensenyament i aprenentatge de l’alumnat. Finalment s’han triangulat els resultats obtinguts, facilitant així una la conclusió que la participació familiar és un element clau i s’ha de treballar per tal que esdevingui un fet dins els centres educatius, ja que és una necessitat demandada per part de l’alumnat i dels docents ca
dc.description.abstract [eng] This Final Degree Project aims to be a didactic approach aimed at families in order to promote the learning process of all children. That is why the theoretical foundations of the approach are recognized, assessing the evolution of the educational context and analyzing the factors that are involved with family participation and the benefits that are obtained. Next, a study is made of various schools, through the opinion of the three most important groups: families, children and teachers, thus making possible the analysis of the difficulties and shortcomings that may exist, creating a proposal that makes it possible to achieve the goal: to encourage parental participation to improve the teaching and learning process of students. Finally, the results obtained have been triangulated, thus facilitating the conclusion that family participation is a key element and work must be done to make it a fact within schools, as it is a necessity demanded by the students and teachers. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Educació primària ca
dc.subject.other Participació familiar ca
dc.subject.other Rendiment escolar ca
dc.subject.other Comunitat educativa ca
dc.subject.other Primary education ca
dc.subject.other Family participation ca
dc.subject.other School performance ca
dc.subject.other Educational community ca
dc.title La importància de la participació de les famílies en el rendiment escolar dels infants durant l’etapa de l’educació primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics