Bullying: com actuar davant d’aquest?

Show simple item record

dc.contributor Adame Obrador, María Teresa
dc.contributor.author Bonnín Simó, Laura
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2020-12-03T13:56:00Z
dc.date.available 2020-12-03T13:56:00Z
dc.date.issued 2020-12-03
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/154588
dc.description.abstract [cat] El bullying és un fenomen social que ha existit al llarg de la història. Antigament, no tenien tanta consciència, ja que la majoria de les escoles se centraven més a ensenyar coneixements acadèmics ignorant així, la importància de l’educació emocional. Però actualment, el sistema educatiu i la societat està essent més sensible respecte al problema per la qual cosa les famílies i víctimes denuncien més els casos i pressionen per obtenir solucions. Per aquest motiu, és important saber quin paper juga l’educació emocional a l’hora de gestionar les emocions d’una manera positiva. L’objectiu del Treball de Fi de Grau és reflexionar sobre l’assetjament escolar, els afectes que provoca i la importància que té una bona educació en valors i emocionals per saber controlar-nos davant una situació de bullying, així com una anàlisi dels plans de convivència dels diferents centres per detectar el grau d’implicació d’aquests damunt el pla i veure si són suficients per a la prevenció, detecció i intervenció d’aquest problema. ca
dc.description.abstract [eng] Bullying is a social phenomenon that has existed throughout history. In the past, they were not as aware as most schools were more focused on teaching academic knowledge, thus ignoring the importance of emocional education. Buy at present, the education system and society are becoming more sensitive to the problem, and this is why families and victims report more and press for solutions. For this reason, it is important to know what role emotional education plays in managing emotions in a positive way. The aim of the Final Project is to reflect on bullying, the affections it causes and the importance of having a good education in values and emotionally to know how to control ourselves in the face of a bullying situation, as well as an analysis of the coexistence plans of the different centers to detect the degree of involvement of these on the plan and see if they are sufficient for the prevention, detection and intervention of this problema. ca
dc.format application/pdf
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Bullying ca
dc.subject.other Autoestima ca
dc.subject.other Educació en valors ca
dc.subject.other Plans de convivència prevenció ca
dc.subject.other Detecció ca
dc.subject.other Intervenció ca
dc.subject.other Bullying ca
dc.subject.other Self-esteem ca
dc.subject.other Values education ca
dc.subject.other Coexistence plans ca
dc.subject.other Prevention ca
dc.subject.other Detection ca
dc.subject.other Intervention ca
dc.title Bullying: com actuar davant d’aquest? ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics