Beneficis i/o riscos de llegim i escrivim en parella

Show simple item record

dc.contributor Janer Mulet, Maria de la Pau
dc.contributor.author Brunet Quintana, Marina
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-01-21T10:56:05Z
dc.date.available 2021-01-21T10:56:05Z
dc.date.issued 2021-01-21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/154871
dc.description.abstract [cat] El programa Llegim i escrivim en parella té com a objectiu la cooperació, la motivació per la lectura i l’aprenentatge entre iguals. Al 2018 es va implantar un pla pilot al CEIP Escola Nova, on es duria a terme el programa de Llegim i escrivim en parella amb la intenció de millorar la comprensió lectora mitjançant una nova metodologia, tutoria entre iguals, que consisteix en dur a terme diferents mètodes d’aprenentatge cooperatiu. Aquest mètode d’aprenentatge cooperatiu s'entén com a una activitat on persones de mateixos grups socials ajuden a altres persones a millorar i aprendre mentre aquests també van aprenent al mateix temps que ensenyen a l’altre persona. Aquest programa requereix la atenció del docent així com també és molt important la implicació familiar respecte aquesta activitat per tal de poder assolir i arribar als resultats esperats. La realització d’aquest programa podem trobar beneficis que ens ajudin a arribar a resultats positius, com també alguns riscos que no ens permetin seguir amb el procés d’aprenentatge i una millora acadèmica. L’objectiu d’aquest treball ha estat dur a terme aquest programa dins les aules de cinquè i sisè amb la intenció de treure’n un resultats positius de millora d’aprenentatge i observar quins han estat els beneficis i els riscos que ens hem trobat durant el camí de realització d’aquesta activitat. ca
dc.description.abstract [eng] The programme “Llegim i escrivim en parella” as a couple's goal is cooperation, motivation for reading and peer learning. In 2018 a pilot plan was implemented at CEIP Escola Nova, where the programme of reading and writing in pairs would be carried out with the intention of improving reading comprehension through a new methodology, peer tutoring, which consists of carrying out different cooperative learning methods. This cooperative learning method is understood as an activity where people of the same social groups help others to improve and learn while they are also learning while they teach the other person. This program requires the attention of the teacher and the family involvement is also very important with respect to this activity in order to reach and reach the expected results. The realization of this program can find benefits to help us achieve positive results, as well as some risks that do not allow us to continue with the process of learning and an academic improvement. The objective of this study was to carry out this programme in the fifth and sixth classrooms with the intention of getting a positive learning improvement results and observing the benefits and risks that we have encountered during the way of carrying out this activity. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Comprensió ca
dc.subject.other Lector ca
dc.subject.other Tutoria entre iguals ca
dc.subject.other Tutor ca
dc.subject.other Tutorat ca
dc.subject.other Aprenentatge ca
dc.title Beneficis i/o riscos de llegim i escrivim en parella ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics