La etapa de Ràngers al moviment Escolta i Guiatge de Mallorca. Una proposta de reforma metodològica

Show simple item record

dc.contributor Motilla Salas, Xavier
dc.contributor.author García Nämndgard, Alberto Per
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-01-25T11:51:47Z
dc.date.available 2021-01-25T11:51:47Z
dc.date.issued 2021-01-25
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/154887
dc.description.abstract [cat] Des del naixement del moviment escolta l’any 1907 fins avui en dia, el mètode que s’utilitza per educar dins el moviment escolta ha anat sofrint modificacions dins els diferents moviments que l’engloben segons el context i les necessitats. L’any 1956 gràcies a Eladi Homs neix el Moviment Escolta i Guiatge a Mallorca i es va desenvolupant any rere any. Aquests darrers anys, l’educació està canviant molt ràpidament i adquirint noves vessants com l’educació emocional. Així i tot el moviment es troba estancat i el seu mètode no s’ajusta a la seva realitat ni a les necessitats dels nins i cada agrupament es veu en la necessitat d’adaptar el mètode per suplir les seves carències. La intenció d’aquest treball és fer una anàlisi de la situació concreta del mètode a la branca de Ràngers i fer una proposta de reforma d’aquest millorant les eines pedagògiques a l’abast dels caps. ca
dc.description.abstract [eng] Since the movement was born year 1907 until today, the method that we use to educate in the movement has suffered modifications inside the different movements that we can find according the contexet and necessities. The year 1956 thanks to Eladi Homs the Moviment Escolta i Guiatge de Mallorca was born and it keeps developing every year. These last years, the education is changing very quickly and acquiring new sheds like the emocional education. Even so the movement is in a stucked situation and his method does not adjust at his reality or at the necessities of the kids and every scout group has to adapt the method to supply its poverty. The intention of this graduation project is to make an analysis of the situation of the Ràngers phase and to propose a reform of this to improve the pedagogical tools near at hand of the leaders ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 379.8 - Temps lliure ca
dc.subject.other Escoltisme ca
dc.subject.other Ràngers ca
dc.subject.other Mètode pedagògic ca
dc.subject.other Moviment escolta ca
dc.subject.other Adolescents ca
dc.subject.other Scouting ca
dc.subject.other Rangers ca
dc.subject.other Pedagogical method ca
dc.subject.other Scout movement ca
dc.subject.other Teenagers ca
dc.title La etapa de Ràngers al moviment Escolta i Guiatge de Mallorca. Una proposta de reforma metodològica ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics