[cat] En els darrers anys, les noves tecnologies s’han endinsat profundament en el món
educatiu, però per a la correcta integració de les TIC, el paper del docent és important, ja que
participa, juntament amb l’alumne, en el procés d’ensenyament-aprenentatge. Aquest article
pretén fer un estudi sobre l’actitud, l’ús i els coneixements que tenen els docents de primària
en vers a la integració de les TIC en l’educació. Per aconseguir arribar a les conclusions
oportunes, s’ha realitzat un qüestionari que ens ha permès reflectir la realitat dels docents.
Encara que la majoria d’ells mostren una cara positiva, encara queda camí per recórrer.
[eng] In recent years, new technologies have been deeply introduced into education world,
but for the proper integration of ICT, the role of the teacher is important, because it
participates, with the student, in the teaching-learning process. This article aims to do a study
of the attitude, use and knowledge of primary school teachers towards the integration of ICT
in education. In order to reach the appropriate conclusions, a questionnaire was used that
allowed us to reflect the reality of the teachers. Although most of them show positive face,
there is still a long way to go.