[cat] A aquest treball de final de grau s’ha realitzat una anàlisi sistemàtica amb l’objectiu d’identificar les característiques que han de tenir les Apps per ser considerades útils i beneficioses en l’àmbit comunicatiu-lingüístic d’un nin TEA a l’Educació Primària. Conseqüentment, es pretén donar resposta a la següent pregunta: Quines característiques han de respondre les Apps per poder-les considerar útils i beneficioses respecte al TEA durant l’Educació Primària? Per aconseguir-ho, s’han buscat apps aplicant criteris de cerca. A continuació, s’han establit criteris acurats de selecció, a partir dels quals hem obtingut deu eines. Tot seguit, s’han definit els criteris d’avaluació aplicats a una rúbrica per on s’han filtrat les apps. Així doncs, hem aconseguit comparar-les i analitzar-les per tal d’arribar a conclusions que donen resposta a la qüestió inicialment plantejada.
[eng] In this final degree project, a systematic analysis has been carried out with the purpose of identifying the characteristics that Apps must have in order to be considered useful and beneficial in the communicative-linguistic field of a child with ASD in the Primary Education. Consequently, the aim is to answer the following question: What characteristics must Apps answer to be considered useful and beneficial regarding ASD during Primary Education? To do this, it has been carried out a search for apps through search criteria. Accurate selection criteria, from which we obtained ten tools. Next, the evaluation criteria applied to a checklist for which the apps have been filtered have been defined. Thus, we have been able to compare and analyze them to reach conclusions that answer the question initially posed.