dc.contributor |
Ordinas Garau, Antoni
|
|
dc.contributor.author |
Galletero Sureda, Rafel
|
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-08T13:46:56Z |
|
dc.date.available |
2021-02-08T13:46:56Z |
|
dc.date.issued |
2021-02-08 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/155022 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En aquest treball es fa una investigació sobre com les escoles poden ajudar a frenar el canvi climàtic. Realitzant un projecte global que impliqui a tota la comunitat educativa. La intencionalitat d’aquesta anàlisis és proposar una guia en diferents propostes didàctiques perquè les escoles siguin innovadores en matèria de sostenibilitat i ensenyin a les futures generacions a ser una ciutadania amb uns valors pro ambientals. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This work investigates how schools can help curb climate change. Carrying out a global project that has actions to combat climate change that involves the entire educational community. The intention of this analysis is to propose a guide in different didactic proposals so that schools are innovative in terms of sustainability and teach future generations to be a citizenry with pro-environmental values. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Canvi climàtic, sostenibilitat, projecte ambiental, educació primària, medi ambient, efecte hivernacle, metodologies actives |
ca |
dc.subject.other |
Climate change, sustainability, environmental project, primary education, environment, greenhouse effect, active methodologies |
ca |
dc.title |
Com poden ensenyar les escoles de primària a combatre el canvi climàtic? |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|