dc.contributor |
Donoso Pardo, Josefa
|
|
dc.contributor.author |
Cerdà Huguet, Gabriel
|
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-10T13:06:18Z |
|
dc.date.available |
2021-03-10T13:06:18Z |
|
dc.date.issued |
2021-03-10 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/155286 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball de Fi de Grau és una proposta didàctica per a l’ensenyament de l’electricitat i el magnetisme a l’alumnat de primària i més en concret als alumnes entre 9 y 12 anys. El projecte utilitza l’experimentació científica com eina didàctica i proposa un conjunt d’activitats per dur a terme a l’aula, al laboratori o a les cases dels alumnes, que permetin l’adquisició per part de l’alumnat d’un coneixement significatiu d’aquest fenòmens i conceptes de les Ciències Naturals. El projecte s’havia de dur a terme a una col·legi concertat de Llucmajor, no obstant, a causa de la situació de confinament i les mesures addicionals de seguretat marcades per la pandèmia mundial del COVID19, he hagut de modificar, reestructurar i redissenyar la proposta inicial del projecte d’experimentació a les aules de primària. Per aquest motiu he creat una pàgina web on els alumnes podran aprendre i realitzar els experiments ells mateixos al seu entorn familiar. Aquesta pàgina dona accés a un conjunt d’experiments sobre electricitat estàtica, magnetisme i circuits elèctrics on els alumnes poden interactuar, explorar. Addicionalment cada experiment va acompanyat d’un videotutorial per incentivar i facilitar el treball autònom de l’alumne. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Este Trabajo de Fin de Grado es una propuesta didáctica para la enseñanza de la electricidad y el magnetismo a los alumnos de primaria y más en concreto los alumnos entre 9 y 12 años. El proyecto utiliza la experimentación científica como herramienta didáctica y propone un conjunto de actividades para llevar a cabo en el aula, en el laboratorio o en las casas de los alumnos, que permitan la adquisición por parte de los alumnos de un conocimiento significativo de estos fenómenos y conceptos de ciencias naturales. El proyecto se había de realizar en un colegio concertado de Llucmajor, no obstante, y a causa de la situación de confinamiento y las medidas adicionales de seguridad marcadas por la pandemia mundial del COVID19, he tenido que modificar, reestructurar y rediseñar la propuesta inicial del proyecto de experimentación en las aulas de primaria. Por este motivo he creado una página web donde los alumnos podrán aprender y realizar ellos mismos los experimentos en su entorno familiar. Esta página da acceso a un conjunto de experimentos sobre electricidad estática, magnetismo y circuitos eléctricos. donde los alumnos pueden interactuar, explorar. Adicionalmente, cada experimento va acompañado de un videotutorial para incentivar y facilitar el trabajo autónomo del alumno. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de els Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Educació Primària |
ca |
dc.subject.other |
Ciències Naturals |
ca |
dc.subject.other |
Experimentació |
ca |
dc.subject.other |
Magnetisme |
ca |
dc.subject.other |
Electricitat |
ca |
dc.title |
L’electricitat i el magnetisme a l’aula d’Educació Primària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|