Valoració dels docents sobre l’aplicació de diferents metodologies en infants amb Trastorn de l’Espectre Autista (TEA)

Show simple item record

dc.contributor Adrover Roig, Daniel
dc.contributor.author Gutiérrez Roldán, Adrià
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-07-05T09:28:27Z
dc.date.available 2021-07-05T09:28:27Z
dc.date.issued 2021-07-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155629
dc.description.abstract [cat] Aquest treball pretén realitzar un apropament a la contextualització de les característiques dels infants amb Trastorn de l’Espectre Autista, amb relació a l’aplicació de metodologies flexibles i tradicionals en el marc de les escoles ordinàries, segons les percepcions autoreportades pels docents de centres públics, privats i concertats, i que estan en contacte diari amb els nins/es. Per dur a terme aquesta investigació, s’ha dut a terme una metodologia quantitativa mitjançant un qüestionari. Els resultats mostren que, segons la percepció del professorat, la metodologia que permet una inclusió per a tots els alumnes, amb discapacitats o sense, és la flexible/ activa. Però que aquesta, per a què garanteixi èxit per als seus alumnes amb TEA, ha de tenir molt de matisos. ca
dc.description.abstract [eng] This project aims to provide a closer look at the contextualisation of the characteristics of children with ASD with regards to the application of both flexible and traditional methodologies within the framework of ordinary schools. These were performed according to the perceptions reported by teachers in public, private and semi-private centres, who are contact day-to-day with children. To carry out this investigation, a quantitative method consisting of a questionnaire was used. The results show that allowing an inclusion of all pupils, with or without disabilities, as perceived by teachers, is the flexible/ active one. However, to guarantee scholar success for children with ASD, several important considerations must be followed. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 376 - Educació especial ca
dc.subject.other Trastorn de l’Espectre Autista ca
dc.subject.other Inclusió ca
dc.subject.other Estrès ca
dc.subject.other Metodologia ca
dc.subject.other Autist Spectrum Disorder ca
dc.subject.other inclusion ca
dc.subject.other Stress ca
dc.subject.other Methodology ca
dc.title Valoració dels docents sobre l’aplicació de diferents metodologies en infants amb Trastorn de l’Espectre Autista (TEA) ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics