Revisió bibliogràfica de l'Avaluació Formativa als darrers cinc anys

Show simple item record

dc.contributor Rosselló Ramon, Maria Rosa
dc.contributor.author Illan Medina, Daniel
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-07-05T09:49:18Z
dc.date.available 2021-07-05T09:49:18Z
dc.date.issued 2021-07-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155630
dc.description.abstract [spa] El trabajo se centra en una revisión sistematizada de bibliografía girando entorno al concepto de la Evaluación Formativa. Esta revisión se lleva a cabo con literatura publicada en los últimos 5 años y pretende recopilar información para poder definir el concepto de Evaluación Formativa y todas las herramientas y métodos que la forman. Entre ellos destacan el Juicio Evaluativo, Assessment, la Autoevaluación y Coevaluación y el Feedback. Para ello, se recopilan 22 documentos tanto en español, como en catalán e inglés, con el objetivo de abarcar un abanico de conocimiento a escala global. ca
dc.description.abstract [cat] El treball es centra en la revisió sistematitzada de la bibliografia que gira entorn el concepte de l'Avaluació Formativa. Aquesta revisió es duu a terme amb literatura publicada en els darrers 5 anys i pretén recopilar informació per a poder definir el concepte d’Avaluació Formativa i totes les eines i mètodes que la formen. Entre elles destaquen el Judici Avaluatiu, Assessment, l’Autoavaluació i Coavaluació i el Feedback. Per dur-ho a terme, es recopilen 22 documents tant en espanyol, com en català com en inglés, amb l’objectiu d’abarcar un ventall de coneixement a escala global. ca
dc.description.abstract [eng[ This work will be focused on a systematic revision of bibliography regarding the concept of Formative Assessment. This revision will be made from the literature published from the last 5 years and pretends to collect information in order to define the concept of Formative Assessment and all the tools and methods that establish it. Between those, we have to highlight the Evaluative Judgement, Assessment, Self Assessment and Peer Assessment, and Feedback. With that purpose, 22 documents will be collected both in Spanish, Catalan and English, with the objective to span a wider range of knowledge on a global scale. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso spa ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Evaluación Formativa ca
dc.subject.other Juicio Evaluativo ca
dc.subject.other Assessment ca
dc.subject.other Autoevaluación ca
dc.subject.other Feedback ca
dc.subject.other Avaluació Formativa ca
dc.subject.other Judici Avaluatiu ca
dc.subject.other Assessment ca
dc.subject.other Autoavaluació ca
dc.subject.other Formative Assessment ca
dc.subject.other Evaluative Judgement ca
dc.subject.other Assessment ca
dc.subject.other Self Assessment ca
dc.title Revisió bibliogràfica de l'Avaluació Formativa als darrers cinc anys ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics