[cat] L'objectiu principal d'aquest treball és demostrar la importància de treballar la lògica a l'etapa d'Educació Primària. Primerament hem redactat un marc teòric sobre la lògica, tractant-la des d'un punt de vista educatiu: analitzant el seu paper dins el currículum, avantatges de treballar-la en aquestes etapes i possibles materials; centrant-nos en els materials lògicament estructurats. A continuació hem creat una proposta didàctica amb un material lògicament estructurat de creació pròpia. Aquesta proposta servirà com a avaluació inicial amb alumnat d'Educació Primària. Finalment, hem realitzat una petita conclusió sobre la possible posada en pràctica de la proposta i la importància de treballar la lògica en aquestes etapes educatives.
[eng] The main objective of this work is to demonstrate the importance of working on logic in the Primary Education stage. We first drafted a theoretical framework on logic, dealing with it from an educational point of view: analyzing its role within the curriculum, advantages of working on it in these stages, and possible materials; focusing on logically structured materials. Next we have created a didactic proposal with a logically structured material of own creation. This proposal will serve as an initial assessment with Primary Education students. Finally, we made a small conclusion about the possible implementation of the proposal and the importance of working on logic in these educational stages.