dc.contributor |
Pérez Garcías, Adolfina |
|
dc.contributor.author |
Mesquida Rigo, Josep |
|
dc.date |
2021 |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-11T10:51:33Z |
|
dc.date.available |
2021-10-11T10:51:33Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-11 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/155833 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present treball analitza la implementació d'una proposta didàctica basada en la gamificació, específicament un Breakout amb el suport de les tecnologies de l'educació i la Realitat Augmentada. La proposta s'ha dut a terme a l'àmbit de matemàtiques d'educació primària, ja que sorgeix a partir de la idea de rompre amb la visió negativa i pessimista d'una gran part d'alumnes enfront de les matemàtiques, que desencadena en resultats acadèmics negatius. Aquest problema s'ha tractat a partir de la valoració de la motivació a l'hora de dur a terme la intervenció educativa a un curs de 5è de primària a l'escola CEIP Santa Isabel. Els resultats s'han extret a partir de l'avaluació quantitativa i qualitativa, a partir d’un diari de la sessió, una rúbrica amb el suport de material audiovisual, unes xarxes semàntiques de cada grup i un qüestionari per a l’alumne. L'estudi ha demostrat com la motivació de l’infant augmenta a partir de la inclusió de noves corrents tecnològiques gamificades i aconsegueix rompre, en aquest cas, amb la visió pessimista pròpia de les matemàtiques |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This work analyses the implementation of a teaching proposal based on gamification, specifically a Breakout supported by the technologies of education and increased Reality. The proposal has been made in the field of primary education mathematics, as it arises from the idea of breaking with the negative and pessimistic view of a large number of pupils against mathematics, which triggers negative academic results. This problem has been dealt with from the valuation of the motivation in carrying out educational intervention in a 5th-primary course at the CEIP Santa Isabel school. The results have been extracted from the quantitative and qualitative evaluation, from a session newspaper, a rubric with the support of audiovisual material, semantic networks of each group and a questionnaire for the student. The study has shown how infant motivation increases from the inclusion of new gamified technological currents and succeeds in breaking, in this case, with the pessimist view of mathematics. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Educació primària |
ca |
dc.subject.other |
Breakout |
ca |
dc.subject.other |
gamificació |
ca |
dc.subject.other |
motivació |
ca |
dc.subject.other |
matemàtiques |
ca |
dc.subject.other |
Primary Education |
ca |
dc.subject.other |
motivation |
ca |
dc.subject.other |
mathematics |
ca |
dc.subject.other |
gamification |
ca |
dc.title |
Breakout com a proposta innovadora per millorar la motivació i les dinàmiques d’aprenentatge dins l’àmbit matemàtic a l’Educació Primària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|