El desenvolupament de la creativitat en situacions d’aprenentatge quotidianes a les escoles d’Educació Primària de Menorca

Show simple item record

dc.contributor Gelabert Gual, Llorenç
dc.contributor.author Arbona Rovira, Águeda
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-10-22T06:47:13Z
dc.date.available 2021-10-22T06:47:13Z
dc.date.issued 2021-10-22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155911
dc.description.abstract [cat] Al llarg de la meva etapa com a estudiant he pogut comprovar per jo mateixa que la creativitat, generalment, es veu interrompuda amb l'ús de metodologies més tradicionals en les quals s'ofereix als i les alumnes directrius clares per a la realització de qualsevol activitat. No obstant això, les metodologies basades en projectes o ambients solen ser un condicionant idoni per a afavorir processos d'aprenentatge més significatius i creatius. Amb aquest treball de Fi de Grau pretenc analitzar el desenvolupament de la creativitat a les aules d'Educació Primària de Menorca i observar com el docent planteja situacions d'aprenentatge a partir d'una metodologia innovadora que doni peu al seu foment. Per a poder determinar i estudiar la creativitat a les escoles menorquines, es durà a terme un estudi de cas múltiple a un total de quatre centres tant públics com un concertat en diferents cursos d'Educació Primària. A través d'aquest treball de caràcter empíric utilitzarem les proves Torrance per a respondre a una pregunta: Com es fomenta la creativitat a les escoles d'Educació Primària a Menorca? ca
dc.description.abstract [eng] Throughout my time as a student, I have been able to verify for myself that creativity, in general, is interrupted by the use of more traditional methodologies in which students are offered specific guidelines for carrying out any activity. However, project-based or environment-based methodologies are often an ideal condition for encouraging more meaningful and creative learning processes. This thesis aims to analyse the development of creativity in primary education classrooms in Minorca and to observe how teachers propose learning situations based on an innovative methodology that encourages creativity. In order to determine and study creativity in menorcan schools, a multiple case study was carried out in a total of four public and state-subsidised schools in diferents courses of primary education. Through this empirical work we will use Torrance’s test to answer the question: How is creativity encouraged in primary schools in Menorca? ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Educació Primària ca
dc.subject.other Metodologia Innovadora ca
dc.subject.other Creativitat ca
dc.subject.other Primary Education ca
dc.subject.other Menorca ca
dc.subject.other Innovative Methodology ca
dc.subject.other Creativity ca
dc.title El desenvolupament de la creativitat en situacions d’aprenentatge quotidianes a les escoles d’Educació Primària de Menorca ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics