Proposta d’intervenció psicoeducativa amb l’alumnat TEA a l’educació primària.

Show simple item record

dc.contributor Fullana Puigserver, Pere
dc.contributor.author Martínez Moragues, Maria del Carme
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-11-16T12:41:29Z
dc.date.available 2021-11-16T12:41:29Z
dc.date.issued 2021-11-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156169
dc.description.abstract [cat] Els centres educatiu amb alumnat que presenta Trastorn del Espectre Autista són un recurs relativament nou per la educació. Degut això, encara hi ha un gran desconeixement per par de la comunitat educativa sobre aquest alumnat. Per això, aquesta proposta psicoeducativa pretén conèixer millor l’alumnat TEA, l’evolució del concepte i les característiques que presenten aquest alumnat. A més, trobarem el paper del orientador/a amb aquest alumnat i el model d’intervenció de referència que donarà respostes a les necessitats educatives especials. En darrer lloc, es proposarà una sèrie d’activitat, a través de la metodologia TEACCH, per millorar la integració d’aquest alumnat dintre de l’aula ordinària ca
dc.description.abstract [eng] Educational centers with students with Autism Spectrum Disorder are a relatively new resource for education. However, there is still great ignorance by the educational community about this student body. For this reason, this psychoeducational proposal aims to better understand the ASD students, the evolution of the concept and the characteristics that these students present. In addition, we will find the role of the counselor with these students and the reference intervention model that will respond to special educational needs. Lastly, a series of activities will be proposed, through the TEACCH methodology, to improve the integration of these students with in the ordinary classroom. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 376 - Educació especial ca
dc.subject.other Trastorn del Espectre Autista ca
dc.subject.other Aula ordinària ca
dc.subject.other Necessitats Educatives Especials ca
dc.subject.other Autism Spectrum Disorder ca
dc.subject.other Ordinary classroom ca
dc.subject.other Special educational needs ca
dc.title Proposta d’intervenció psicoeducativa amb l’alumnat TEA a l’educació primària. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics