La metodologia del Content and Language Integrated Learning (CLIL) a debat: Anàlisi dels avantatges, desavantatges, l’adequada implementació i tres propostes de CLIL en anglès a l’aula de primària

Show simple item record

dc.contributor Bermúdez de Castro Acaso, Juan José
dc.contributor.author Sánchez Salvà, Jorge
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-12-13T14:56:06Z
dc.date.available 2021-12-13T14:56:06Z
dc.date.issued 2021-12-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156442
dc.description.abstract [cat] Al mercat laboral del segle XXI, hi ha una demanda creixent que exigeix a les persones tenir un nivell avançat d’una segona llengua o inclús d’una tercera (L2, L3) per tenir possibilitats alhora de cerca feina. Aquest projecte d’investigació analitza els avantatges i desavantatges d’una metodologia alternativa i nova, per aprendre un segon o un tercer idioma a partir dels continguts. Aquesta metodologia es coneix com Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües Estrangeres (AICLE) o Content and Language Integrated Learning (CLIL), i té com a objectiu fer que els estudiants aprenguin un segon idioma ensenyant-los assignatures com Matemàtiques o Ciències en aquest segon idioma. Aquesta metodologia s’explorarà i examinarà detalladament en aquest projecte, centrant-se en la seva adequació alhora d’aprendre anglès a primària. ca
dc.description.abstract [eng] In the 21st century job market, there is a growing demand that people have an advanced level in a second or even a third language (L2, L3) to be an eligible candidate. This research project analyses the advantages and disadvantages of an alternative and new methodology, to learn a second or a third language, based on contents. This methodology is known as Content and Language Integrated Learning (CLIL), and it aims to make students learn a second language by teaching them subjects such as Maths or Science in that second language. This methodology will be explored and examined in detail in this project by focusing on its adequacy when learning English in Primary School ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Content and Language Integrated Learning (CLIL) ca
dc.subject.other noves metodologies d’aprenentatge ca
dc.subject.other adquisició d’una segona llengua ca
dc.subject.other aprenentatge de l’anglès basat en continguts ca
dc.subject.other assignatures en L2 a l’aula de primària ca
dc.subject.other Content and Language Integrated Learning (CLIL) ca
dc.subject.other new learning methodologies ca
dc.subject.other second language acquisition ca
dc.subject.other English learning based in contents ca
dc.title La metodologia del Content and Language Integrated Learning (CLIL) a debat: Anàlisi dels avantatges, desavantatges, l’adequada implementació i tres propostes de CLIL en anglès a l’aula de primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics