Musicoteràpia com a eina educativa d'inclusió en infants amb TEA de grau 1 associat a la Síndrome d'Asperger

Show simple item record

dc.contributor Sánchez Pedroche, Alberto
dc.contributor.author Molio Tur, Mónica
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-12-22T08:08:53Z
dc.date.available 2021-12-22T08:08:53Z
dc.date.issued 2021-12-22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156566
dc.description.abstract [cat] Allò que es pretén amb la realització d'aquest document és donar a conèixer els beneficis que suposa aplicar la musicoteràpia als infants amb Trastorn d'Espectre Autista de grau 1 associat a la Síndrome d'Asperger, des d’un vessant inclusiu. Per aquest motiu es realitza un programa el qual requereix una anàlisi prèvia dels eixos vertebradors d’aquest. Per això, al llarg del document es troben dues parts ben diferenciades: Primer s’ha creat un estat de la qüestió per contextualitzar els termes Trastorn de l'Espectre Autista i la Síndrome d'Asperger, importància de la música i educació emocional. En segon lloc s'analitzen diversos aspectes que faciliten la feina a l'hora de planificar i dissenyar un ventall d'activitats per als menors amb aquestes característiques per tal de, finalment, crear un programa d'activitats perquè es prengui consciència sobre la importància de la música durant l'etapa d'educació primària, per poder observar els beneficis que genera. ca
dc.description.abstract [eng] The aim of this document is to show the benefits of applying music therapy to children with Autistic Spectrum Disorder grade 1 associated with Asperger's Syndrome, from an inclusive perspective. For this reason, a programme, which requires a prior analysis of its main pillars, is carried out. As a result, there are two clearly differentiated parts throughout the document: First of all, a status of the question has been created to contextualise the terms of Autistic Spectrum Disorder and Asperger's Syndrome, the importance of music and emotional education. 3 Secondly, several aspects are analysed, which facilitate the task of planning and designing a range of activities for children with these characteristics in order to, finally, create a programme of activities to raise awareness of the importance of music during the primary education stage, in order to observe the benefits it generates. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Síndrome Asperger ca
dc.subject.other inclusió ca
dc.subject.other musicoteràpia ca
dc.subject.other educació emocional ca
dc.subject.other Asperger's Syndrome ca
dc.subject.other inclusion ca
dc.subject.other music therapy ca
dc.subject.other emotional education ca
dc.title Musicoteràpia com a eina educativa d'inclusió en infants amb TEA de grau 1 associat a la Síndrome d'Asperger ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics