Inclusió dels alumnes d'altes capacitats mitjançant les intel·ligències múltiples: programa d'intervenció

Show simple item record

dc.contributor Sánchez Pedroche, Alberto
dc.contributor.author Pons Marí, Cristina
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-12-22T08:36:22Z
dc.date.available 2021-12-22T08:36:22Z
dc.date.issued 2021-12-22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156567
dc.description.abstract [cat] Aquest Treball de Fi de Grau té com a objectiu principal conscienciar al lector de la importància de proporcionar una intervenció educativa de qualitat als alumnes amb altres capacitats. A més, pretén fer una anàlisi crítica de la situació legislativa del sistema educatiu espanyol i la realitat dels centres educatius. Per aconseguir els objectius proposats es divideix en dues parts: la primera que correspon a l’anàlisi dels constructes teòrics de cada eix temàtic (altes capacitats intel·lectuals (ACI), Intel·ligències Múltiples (IM) i l’Educació Inclusiva(EI), és a dir, origen i definició de conceptes, principis, característiques i explicació del vincle i relació entre cada eix temàtic. I, com a segona part, una proposta d’intervenció educativa amb activitats i tasques dirigides als alumnes ACI fonamentant-se en la Teoria de les Intel·ligències Múltiples de Gardner i en l’Educació Inclusiva. ca
dc.description.abstract [eng] This end-of-degree project aims to make the Reader aware of the importance of providing quality educational intervention to gifted students. It also aims to take a critical look at the legislative situation of the Spanish educational System and the reality of the schools. To achieve the proposed aims, it is divided into two parts: first one which corresponds to the analysis of the theoretical constructs of each thematic axis (Intellectual Giftedness, multiple intelligences and inclusive education), i.e. origin and definition of concepts, principles and characteristics and explanation of the link between each thematic axis. As the second part, a proposal for educational intervention with activities adapted to gifted students is based on Garder’s Multiple Intelligence Theory and Inclusive Education. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other altes capacitats ca
dc.subject.other intel·ligències múltiples ca
dc.subject.other educació inclusiva ca
dc.subject.other creativitat ca
dc.subject.other inclusió ca
dc.subject.other Intellectual Giftedness ca
dc.subject.other multiple intelligences ca
dc.subject.other inclusive education ca
dc.subject.other creativity ca
dc.subject.other inclusion ca
dc.title Inclusió dels alumnes d'altes capacitats mitjançant les intel·ligències múltiples: programa d'intervenció ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics