L’itinerari didàctic com a recurs per a treballar la història de l'art a la ciutat de Palma. 3 propostes innovadores per a ESO.

Show simple item record

dc.contributor Pons Bosch, Jordi
dc.contributor.author Aparicio Seda, Raquel
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2022-01-18T09:29:17Z
dc.date.available 2022-01-18T09:29:17Z
dc.date.issued 2020-07-22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156825
dc.description.abstract [cat] El present treball pretén ser una exposició de tres propostes d’itineraris didàctics innovadors i mai abans publicats com a recurs per treballar la història de l’art i la història local a la ciutat de Palma. Les tres propostes són destinades a segon i quart curs d’educació secundària obligatòria i aspiren a ser una forma diferent d’aprendre significativament dins i fora de les aules. Així mateix, compten amb recursos i material per al seu desenvolupament i s’han elaborat de manera que faciliti al docent la feina prèvia, durant i posterior a les diferents sortides didàctiques. És important deixar constància que totes estan emmarcades dins els continguts curriculars, volen ser multidisciplinaris i estan adaptades a tot tipus d’alumnat. Trobarem metodologies que van des del treball d’investigació, a l’aprenentatge basat en el pensament i per projectes a la gamificació, sempre treballat en grups cooperatius. Als annexos trobarem els dossiers d’activitats per l’alumnat i una guia pel docent. ca
dc.description.abstract [eng] The present work aims to be an exhibition of three proposals for innovative educational itineraries as a resource to work on history of art and local history in the city of Palma. All three proposals are focused on the second and fourth year of compulsory secondary education and aspire to become a different way of significantly learning inside and outside the classroom. Likewise, they have resources and material for their development and have been prepared in a way that facilitates the teacher's work before, during and after the different educational outings. It is important to note that they are all framed within the curricular content, they want to be multidisciplinary and are adapted to all types of students. It will be possible to find different methodologies that go from research work, thought-based learning, projects to gamification; always working in cooperative groups. The annexes contain the dossiers of with the activities for the students and a teacher’s guide. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 93 - Història. Ciències auxiliars de la història. Història local ca
dc.subject.other itinerari didàctic ca
dc.subject.other innovació ca
dc.subject.other metodologies actives ca
dc.subject.other història de l’art ca
dc.subject.other història local ca
dc.subject.other Palma ca
dc.title L’itinerari didàctic com a recurs per a treballar la història de l'art a la ciutat de Palma. 3 propostes innovadores per a ESO. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2021-06-30T11:07:15Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics