El patrimoni com a recurs per als itineraris didàctics de les Ciències Socials a secundària. Dos models d'itineraris

Show simple item record

dc.contributor Serra Busquets, Sebastià
dc.contributor.author Macia Moragues, Agustín
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2022-01-18T09:35:35Z
dc.date.issued 2020-07-24
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156826
dc.description.abstract [cat] El patrimoni conservat, material o immaterial, natural o artístic, ens és útil per aproximar, directament, a l'alumnat de secundària al món que l'envolta i, alhora, funciona com a recurs per aplicar a la pràctica allò après a l'aula, fins i tot combinar-ho. Aquest treball recull una sèrie de reflexions entorn al patrimoni com a font i com a recurs didàctic per e el procés d'ensenyament-aprenentatge i, en aquest cas, per a la construcció dels itineraris didàctics a les Ciències Socials. A la segona part d'aquest treball s'hi troben dos models d'itineraris, un enfocat a la ciutat i, l'altre, al museu. El primer es centra amb el gòtic mallorquí i, el segon, amb el museu de la Fundació Juan March. ca
dc.description.abstract [eng] All Heritage conserved, material or non-material, natural or artistic, its usefull for us to approximate our students of Secundary School directly with the world that involve them and, at the same time, it works as a resource to enforce to the practice all of what they learnt at class, even combining it with theory. The next researche pick a number of thoughts about heritage as a source and as a didactical resource during the process of teaching and learning and, in this case, for the construction for our didactical itineraries on social Sciences. At the end of this reseach you can find two itinerary models, on of them focused in the city, and the other one, to the museum. The first one focuses on Mallorcan gothic and, the second, on Contemporary Spanish Art Museum at Fundació Juan March. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 93 - Història. Ciències auxiliars de la història. Història local ca
dc.subject.other PATRIMONI ca
dc.subject.other MUSEU ca
dc.subject.other CIUTAT ca
dc.subject.other ART ca
dc.subject.other CIÈNCIES SOCIALS ca
dc.title El patrimoni com a recurs per als itineraris didàctics de les Ciències Socials a secundària. Dos models d'itineraris ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2021-06-30T11:07:16Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics