dc.contributor |
Ruiz Aguilera, Daniel |
|
dc.contributor.author |
Estelrich Moreno, Rafel Antoni |
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-21T11:40:32Z |
|
dc.date.available |
2022-01-21T11:40:32Z |
|
dc.date.issued |
2020-07-24 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/156880 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Existeix en els últims temps un ampli consens sobre la necessitat d’aplicar
canvis en l’àmbit de l’educació matemàtica per tal d’adaptar-la a les necessitats
dels nous temps: passar d’un enfoc on primen la memorització i mecanització a
un aprenentatge competencial, que prepari a l’alumne per els reptes
professionals i de la vida diària, que faci servir els avenços tecnològics, que
exerciti i promogui la reflexió i creï individus amb esperit crític.
Però, com s’apliquen totes aquestes innovacions en un context d’educació a
distància, com el que ha forçat la pandèmia de COVID-19?
Aquest treball recull la recerca existent en noves metodologies educatives,
analitza els principals conflictes apareguts degut a la COVID i les seves causes,
així com exemples produïts per docents durant el confinament per oferir una
proposta-model que doni resposta a la problemàtica sorgida. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
COVID-19 |
ca |
dc.subject.other |
educació a distància |
ca |
dc.subject.other |
educació matemàtica realista |
ca |
dc.subject.other |
aula invertida |
ca |
dc.subject.other |
eines TIC educatives |
ca |
dc.title |
Noves metodologies en l’ensenyament de les matemàtiques en temps de confinament |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2021-06-30T11:09:01Z |
|