La gestió per objectius com eina d’avaluació de la carrera professional del personal d’administració i serveis a l’administració pública: Anàlisi de l’experiència pilot a la Universitat de les Illes Balears.

Show simple item record

dc.contributor Ramis Palmer, María Carmen Dolores
dc.contributor.author Ortiz Vilar, Pilar
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2022-01-27T09:49:16Z
dc.date.available 2022-01-27T09:49:16Z
dc.date.issued 2020-01-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/157035
dc.description.abstract [cat] A la Universitat de les Illes Balears (UIB), i dins el marc de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic (EBEP), s’inicia a l’any 2018 la primera experiència d’avaluació de la carrera professional horitzontal del personal funcionari d’administració i serveis. El present treball pretén aportar algunes propostes de millora al sistema d’avaluació de la carrera professional horitzontal, i especialment al bloc dedicat a l’avaluació o gestió per objectius. Per tant, a partir de l’anàlisi d’altres sistemes d’avaluació de la carrera professional horitzontal a l’administració pública (que inclouen la gestió per objectius), de la metaavaluació elaborada per la CARHU (Comissió Assessora de Recursos Humans), i finalment, de la recopilació de suggeriments, queixes i comentaris rebuts al SEQUA de part del personal d’administració i serveis que ha participat durant el 2018 en l’avaluació de la carrera professional horitzontal, s’ha elaborat tot un argumentari i tota una sèrie de propostes amb la intencionalitat de plasmar o fer visibles les percepcions i opinions de tot el personal d’aquesta universitat, amb el que aporten les teories sobre avaluació i gestió sobre el que hauria de ser un sistema d’avaluació d’aquestes característiques. Trobar un sistema que s’ajusti a les necessitats i objectius d’una institució com és la UIB (Universitat de les Illes Balears) i que a la vegada satisfaci al personal que hi treballa no és baladí, i suposa un procés d’anàlisi i de canvi institucional important. Qualsevol procés o sistema d’avaluació implica un gran esforç (en temps, en recursos, etc.) que ha donar com a resultat una satisfacció positiva, tant de les persones que hi participen, com de la institució; no és una tasca senzilla, emperò per poder millorar i avançar cap a l’excel·lència com a institució i com a servei públic, es veu necessari entrar en profunditat a la cultura de l’avaluació amb tot el que això implica. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 331 - Treball. Relacions laborals. Ocupació. Organització del treball ca
dc.subject.other Avaluació ca
dc.subject.other gestió per objectius ca
dc.subject.other administració pública ca
dc.subject.other carrera professional ca
dc.title La gestió per objectius com eina d’avaluació de la carrera professional del personal d’administració i serveis a l’administració pública: Anàlisi de l’experiència pilot a la Universitat de les Illes Balears. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2021-06-30T11:20:34Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics