Introducció dels Estudis de Gènere al Grau d'Educació Primària de la Universitat de les Illes Balears

Show simple item record

dc.contributor Salvá Mut, Francisca
dc.contributor.author Alemany Sureda, Margalida
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2022-01-27T12:28:07Z
dc.date.issued 2020-09-10
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/157054
dc.description.abstract [cat] Aquest Treball de Fi de Màster presenta diverses finalitats. En primer lloc, l’anàlisi de la coeducació actual en l’Educació Primària, que sorgeix arran de tota una història de l’educació i de la construcció del gènere. Continua amb l’estudi de com es realitza la formació per a estudiants de magisteri i així com s’enllaça amb la perspectiva del gènere. Això es treballa mitjançant una recerca teoria de les assignatures que ofereixen les universitats espanyoles i la comparació entre algunes de les institucions. A més, es proposen algunes alteratives, que puguin plantejar canvis beneficiosos en el procés d’ensenyament-aprenentatge de l’educació, com són la simulació d’una guia docent per al grau d’educació primària i un grup de discussió per parlar sobre l’adequació d’aquesta guia. Acaba amb una sèrie de conclusions que permeten sintetitzar la tasca realitzada. ca
dc.description.abstract [eng] This work has several purposes. In the first place, the analysis of current co-education in Primary Education, which arises from a whole history of education and the construction of gender. It continues with the study of how the training for teaching students is carried out and how it is linked to the gender perspective. This is worked through a theoretical research of the subjects offered by Spanish universities and the comparison between some of the institutions. In addition, some alternatives are proposed, which may pose beneficial changes in the teaching-learning process of education, such as the simulation of a teaching guide for the primary education degree and a discussion group to talk about the adequacy of this guide. It ends with a set of conclusions which allows to synthesize the work done. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other coeducació ca
dc.subject.other perspectiva de gènere ca
dc.subject.other educació primària ca
dc.subject.other universitat ca
dc.subject.other co-education ca
dc.subject.other gender perspective ca
dc.subject.other Primary Education ca
dc.subject.other university ca
dc.title Introducció dels Estudis de Gènere al Grau d'Educació Primària de la Universitat de les Illes Balears ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2021-06-30T11:20:40Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics