La inclusió en les metodologies innovadores. Estudi de casos.

Show simple item record

dc.contributor Rosselló Ramon, Maria Rosa
dc.contributor.author Sastre Llompart, Maria Bàrbara
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2022-01-28T13:29:05Z
dc.date.issued 2020-06-30
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/157090
dc.description.abstract [cat] Aquest Treball de Fi de Màster pretén analitzar diferents metodologies innovadores per tal de mostrar la importància de treballar a partir dels interessos i les capacitats dels infants i, així, permetre que aprenguin seguint els seus propis ritmes, acompanyant i treballant la inclusió de tots dins una mateixa aula. A través d’aquest vull analitzar la inclusió en dues escoles amb metodologies innovadores, escoles que treballen a través de projectes de treball i ambients d’aprenentatge, i de quina manera ho fan. Per poder dur a terme aquesta anàlisi he realitzat una observació a diferents aules d’aquestes escoles, així com també diferents qüestionaris a personal docent i famílies d’aquests dos centres. Entre els principals resultats destaca el paper del docents perquè en els qüestionaris expliquen com treballen la inclusió a les seves aules. ca
dc.description.abstract [eng] This Master's Thesis aims to analyze different innovative methodologies for such as to show the importance of working from the interests and capabilities of the children and thus allow them to learn at their own pace, accompanying and working on the inclusion of all within the same classroom. Through this I want to analyze the inclusion in two schools with innovative methodologies, schools that work through work projects and environments learning, and how they do it. In order to carry out this analysis I made an observation in different classrooms of these schools, as well as different questionnaires to teachers and families of these two centers. Among the main results, the most important is the role of teachers because in the questionnaires they explain how inclusion works in their classrooms. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Escola Inclusiva ca
dc.subject.other metodologies innovadores ca
dc.subject.other metodologies innovadores ca
dc.subject.other pedagogies alternatives ca
dc.subject.other educació respectuosa ca
dc.title La inclusió en les metodologies innovadores. Estudi de casos. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2021-06-30T11:22:21Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics