La pràctica dels Grups Interactius com a proposta de les Comunitats d’Aprenentatge en l’educació infantil i primària

Show simple item record

dc.contributor Forteza Forteza, María Dolores
dc.contributor.author Llodrà Puigròs, Margalida
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2022-01-31T08:02:02Z
dc.date.issued 2020-06-30
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/157099
dc.description.abstract [cat] Aquest estudi pretén conèixer els referent teòrics de les Comunitats d’Aprenentatge i dels grups interactius (GI) com a palanca per aconseguir una transformació educativa cap a contextos inclusius que garanteixin la presència, la participació i el progrés de tots. A més, se contempla l’aprenentatge dialògic com el camí per desenvolupar amb èxit les habilitats i les capacitats de tots els infants oferint les mateixes oportunitats dins contextos d’igualtat i solidaritat. Les experiències de dos centres educatius, a partir de l’aprenentatge dialògic i de la pràctica dels GI, posen de manifest les fortaleses que aporten aquests plantejaments educatius aprofitant la diversitat personal i professional de tots els membres de la comunitat educativa. ca
dc.description.abstract [eng] This study seeks to understand the theoretical referent of learning communities and interactive groups (GI) as a lever for an educational transformation towards inclusive contexts that guarantee the presence, participation and progress of all. In addition, dialogical learning is contemplated as the way to successfully develop the skills and abilities of all children by offering the same opportunities in equal and solidarity contexts. The experiences of two educational centres, based on dialogic learning and the practice of GI, reveal the strengths of these educational approaches, taking advantage of the personal and professional diversity of all the members of the educational community. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Inclusió educativa ca
dc.subject.other Comunitats d’Aprenentatge ca
dc.subject.other grups interactius ca
dc.subject.other inclusive education ca
dc.subject.other Learning communities ca
dc.subject.other interactive groups ca
dc.subject.other dialogic learning ca
dc.title La pràctica dels Grups Interactius com a proposta de les Comunitats d’Aprenentatge en l’educació infantil i primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2021-06-30T11:22:26Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics