Dos itineraris didàctics al poble d'Esporles: un per quart d'ESO i l'altre per segon de batxiller

Show simple item record

dc.contributor Pons Bosch, Jordi
dc.contributor.author Vicens Salamanca, Núria
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2022-02-14T12:45:09Z
dc.date.available 2022-02-14T12:45:09Z
dc.date.issued 2021-03-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/157582
dc.description.abstract [cat] El treball que tenim a continuació és una proposta educativa de dos itineraris didàctics: un de la industrialització, per alumnes de 4t d’ESO, i l’altre de la Guerra Civil i la Repressió, per segon de batxiller. L’escenari dels dos itineraris és el poble d’Esporles perquè destaquen grans esdeveniments pertanyents a aquests dos moments històrics. Després d’haver fet una extensa investigació, amb l’itinerari de la industrialització que durem a terme treballarem totes les activitats amb la metodologia del treball cooperatiu i amb l’itinerari de la Guerra Civil i la Repressió treballarem per equips. Hem intentat crear dues propostes didàctiques emmarcades dins la normativa, seguint el currículum de l’assignatura de geografia i història i potenciant totes les competències bàsiques per aportar un coneixement significatiu als nostres alumnes. D’aquesta manera, volem incentivar l’itinerari didàctic com a eina fonamental pel desenvolupament de les ciències socials. ca
dc.description.abstract [eng] The work we have below is an educational proposal of two didactic itineraries: one of industrialitzation, for students of 4th ESO, and the other of the Civil War and Repression, for the second year of high school. The scene of the two itineraries is the town of Esporles because great events belonging to these two historical moments stand out. After extensive research, with the itinerary of industrialitzation we will carry out all activities with the methodology of cooperative work and with the itinerary of the Civil War and Repression we will work in teams. We have tried to create two didactic proposals within the framework of the regulations, following the curriculum of the subject of geography and history and promoting all the basic skills to provide meaningful knowledge to our students. In this way, we want to encourage the didactic itinerary as a fundamental tool for the development of the social sciences. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 93 - Història. Ciències auxiliars de la història. Història local ca
dc.subject.other Itinerari didàctic ca
dc.subject.other industrialització ca
dc.subject.other Guerra Civil Espanyola ca
dc.subject.other Repressió ca
dc.subject.other Treball Cooperatiu ca
dc.subject.other Didactic itinerary ca
dc.subject.other industrialitzation ca
dc.subject.other spanish civil war ca
dc.subject.other repression ca
dc.subject.other cooperative work ca
dc.subject.other Mallorca ca
dc.subject.other Esporles ca
dc.title Dos itineraris didàctics al poble d'Esporles: un per quart d'ESO i l'altre per segon de batxiller ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2022-02-01T07:01:28Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics