Cinc itineraris didàctics pel cor de la Serra de Tramuntana: Sóller, Fornalutx, Escorca, Bunyola i Deià

Show simple item record

dc.contributor Pons Bosch, Jordi
dc.contributor.author Bisbal Castañer, Catalina
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2022-02-16T11:28:21Z
dc.date.available 2022-02-16T11:28:21Z
dc.date.issued 2021-07-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/157687
dc.description.abstract [cat] El present treball proposa cinc itineraris didàctics pels cinc municipis ubicats al centre de la serra de tramuntana, Sóller, Fornalutx, Escorca, Bunyola i Deià, tots ells construïts al voltant de l'edat mitjana i dels elements arquitectònics, socials i culturals més típics d'aquesta. Els cursos als quals van dirigits els cinc itineraris són segon d'ESO i segon de batxillerat, i per tant les activitats estan adaptades als coneixements previs i als continguts requerits pel currículum dels respectius nivells. Es pretén que els cinc itineraris treballin les diferents competències que els alumnes han d'assolir al llarg de la unitat didàctica a través d'activitats de diferent índole i agrupacions que permetin el treball cooperatiu, i sobretot la integració de tots els alumnes independentment de les seves mancances i fortaleses. Tots els itineraris estan elaborats per realitzar-se en un moment donat de la unitat didàctica i per tant s'han inclòs les activitats prèvies i posteriors que alumnes i professors haurien de realitzar per poder dur a terme els itineraris amb èxit, i també un apartat dedicat a l'avaluació de l'itinerari i un annex amb tot el material elaborat. ca
dc.description.abstract [eng] This resume proposes five didactic itineraries for the five municipalities located in the center of the Sierra de Tramuntana, Sóller, Fornalutx, Escorca, Bunyola and Deià, all of them built around the Middle Ages, and the architectural, social and cultural elements. typical of this Age. The courses to which the five itineraries are aimed are second year of ESO and second year of baccalaureate, and therefore the activities are adapted to the previous knowledge and the contents required by the curriculum of the respective levels. It is meant that the five itineraries work the different skills that students must achieve throughout the teaching unit through activities of different kinds and groups that allow cooperative work, and especially the integration of all students regardless of the its shortcomings and strengths. All the itineraries are elaborated to be realized from the didactic unit and therefore the previous and later activities have been included that students and teachers would have to realize to be able to carry out the itineraries successfully, and also a section dedicated to the evaluation of the itinerary and an annex with all the material prepared ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Itinerari didàctic ca
dc.subject.other Serra de Tramuntana ca
dc.subject.other edat mitjana ca
dc.subject.other metodologia innovadora ca
dc.subject.other interdisciplinarietat ca
dc.title Cinc itineraris didàctics pel cor de la Serra de Tramuntana: Sóller, Fornalutx, Escorca, Bunyola i Deià ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.date.updated 2022-02-01T07:03:52Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics