dc.contributor |
Bauzà Sampol, Antoni |
|
dc.contributor.author |
Nadal Carrió, Alba |
|
dc.date |
2021 |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-17T07:28:14Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-14 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/157715 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Per tal de donar resposta a la situació actual en la que l’educació s’ha trobat
involucrada, la pandèmia de COVID-19, es proposen una sèrie d’actuacions que
ajudaran a l’equip directiu a reflexionar respecte als canvis que ha implicat i que
podrien continuar de manera estable, degut als beneficis observats, a més de
repensar els models o les perspectives que els sustenten i que impulsen la seva
cultura de centre. Per això, s’ha dut a terme una revisió dels Plans de
Contingència dels centres i varies entrevistes, de manera que es puguin comparar
les conseqüències viscudes amb diferents models de centre. S’han obtingut
resultats que no corresponen amb el que els centres havien previst. A partir
d’aquests, s’han extret una sèrie de conclusions que ajudaran a assessorar als
òrgans de govern i de coordinació des del departament d’orientació, de manera
que es puguin consolidar alguns canvis tan importants en la societat actual. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Pandèmia COVID-19 |
ca |
dc.subject.other |
Plans de contingència |
ca |
dc.subject.other |
Assessorament |
ca |
dc.subject.other |
Adaptacions educatives i curriculars |
ca |
dc.title |
Aprendre en temps de pandèmia |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2022-02-01T07:04:05Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|