Energia connectada: Sinergia de metodologies

Show simple item record

dc.contributor García García-Roldán, Luis Miguel
dc.contributor.author Martín López, José Francisco
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2022-02-24T08:56:22Z
dc.date.available 2022-02-24T08:56:22Z
dc.date.issued 2021-07-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/158025
dc.description.abstract [cat] En aquest treball de fi de màster estudiarem la viabilitat d'incorporar les metodologies àgils que actualment empren les empreses consultores de tecnologia per a la gestió de projectes, per a la realització d'una activitat amb l'ajuda de la metodologia basada en projectes. La idea és que l'ABP ens serveixi de nexe entre el món professional i l'educació i actuï en sinergia amb les metodologies àgils professionals per aportar valor en el procés d'aprenentatge dels alumnes. A més, es contextualitzarà en el món de les tecnologies de la informació (TIC) i com aquestes, cada vegada més, s’empren en tots els àmbits de la nostra vida, analitzant les dades massives (Big Data), l’internet de les coses (IoT), automatització de consums i domòtica, així com l’aplicació d’aquest en les ciutats dins del consum energètic (ciutats intel·ligents). S’analitzarà una mica més en detall la metodologia proposada (ABP) i analitzarem els objectius d’aquesta, així com els beneficis que aporta el seu ús, però, a la mateixa vegada, identificant les dificultats que pot tenir el fet d’incorporar-la com a mètode d’aprenentatge. Es proposarà una activitat docent que ens durà a una proposta d’unitat didàctica que anirà relacionada de manera genèrica amb tota la contextualització realitzada seguint el mètode d’aprenentatge proposat i marcant, per a cada etapa, les diferents fases del projecte resultant. Així mateix s’incorporaran les competències curriculars que, per a cada cas, entren en estudi dins la proposta didàctica i els objectius d’aprenentatge en relació amb els establerts dins el marc de referència i àmbit legal. Finalment extraurem conclusions de l’aprenentatge basat en projectes, tant de la seva utilització en aquest cas concret com de la mateixa metodologia, identificant els punts claus a tenir en compte perquè la implantació d’aquesta sigui un èxit, així com de la proposta d’unitat didàctica presentada. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 004 - Informàtica ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other aprenentatge basat en projectes ca
dc.subject.other abp ca
dc.subject.other tecnologies de la informació ca
dc.subject.other tic ca
dc.subject.other internet de les coses ca
dc.subject.other iot ca
dc.subject.other dades massives ca
dc.subject.other big data ca
dc.subject.other metodologies ca
dc.title Energia connectada: Sinergia de metodologies ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2022-02-01T07:08:15Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics