Els reptes en Educació Física, una proposta didàctica

Show simple item record

dc.contributor Vidal Conti, Josep
dc.contributor.author Gacias Font, Amador
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2022-02-24T08:59:42Z
dc.date.issued 2021-07-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/158026
dc.description.abstract [cat] El present treball pretén fer una recerca de quins són els hàbits de vida dels nostres joves, principalment aquells relacionats amb l’activitat física i l’esport. En aquest sentit, l’assignatura d’educació física ens permet educar i fer prendre consciència als nostres joves de la importància de realitzar activitat física en la nostra vida pels nombrosos beneficis que aquesta comporta. Mitjançant aquesta recerca, doncs, veurem quins són els beneficis que comporta l’activitat en els nostres alumnes (bona salut, millora del rendiment acadèmic, millora de l’estat emocional, etc.). A més, es presenta una proposta didàctica fonamentada en l’aprenentatge basat en reptes, ja que potser una bona manera per aconseguir que els joves augmentin l’activitat física fora de l’aula, però lligada a l’activitat de l’escola fent aquesta actuï com a fil conductor. L’objectiu és que els alumnes s’acostumin i apreciïn els beneficis de realitzar activitat física com a hàbit positiu i saludable en la seva vida, que és un dels objectius de la secundària obligatòria. ca
dc.description.abstract [eng] The present work aims to research the lifestyle habits of our young people, mainly those related to physical activity and sports. In this sense, the subject of physical education allows us to educate and make our young people aware of the importance of physical activity in our lives for the many benefits it brings. Through this research, we will see the benefits of the activity for our students (good health, improved academic performance, improved emotional state, etc.). In addition, a didactic proposal based on challenge-based learning is presented, as perhaps a good way to get young people to increase physical activity outside the classroom, but linked to school activity by doing this acts as a common thread. The goal is for students to get used to and appreciate the benefits of physical activity as a positive and healthy habit in their lives, which is one of the goals of compulsory high school. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports ca
dc.subject.other Educació física ca
dc.subject.other activitat física ca
dc.subject.other millora ca
dc.subject.other hàbits saludables ca
dc.subject.other beneficis ca
dc.title Els reptes en Educació Física, una proposta didàctica ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2022-02-01T07:08:15Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics