“ConVIU”: Una proposta d’aprenentatge servei al CFGM d’atenció a persones en situació de dependència

Show simple item record

dc.contributor Escoda Trobat, Marta
dc.contributor.author Mas Ledesma, Marina
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2022-02-24T09:14:58Z
dc.date.issued 2021-07-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/158035
dc.description.abstract [cat] L'Aprenentatge Servei(APS) és una proposta metodològica que combina l'adquisició de coneixements amb la realització d'un servei a la comunitat davant una necessitat real de la societat. Aquest treball pretén fer un intercanvi intergeneracional entre gent gran en situació de dependència moderada i l’alumnat del Grau Mitjà d’Atenció a persones en situació de Dependència per facilitar el coneixement mutu, intercanviar coneixements i habilitats, a través d’una proposta didàctica que utilitza la metodologia d’APS i que és dur a terme al primer curs del cicle formatiu. En la primera part del treball es duu a terme una aproximació teòrica de l’APS. En la segona part del treball, explico el desenvolupament de la proposta didàctica, amb la qual es fomenta l’adquisició de coneixement per part de l’alumnat a través del “learning by doing”col·laborant amb una entitat social que treballa amb persones majors amb dependència. Finalment s'exposa la necessitat d’incrementar el desenvolupament de projectes d’APS en la formació professional. ca
dc.description.abstract [eng] Service Learning (APS) is a methodological proposal that combines the acquisition of knowledge with the performance of a service to the community in front of a real need of society. This work aims to make an intergenerational exchange between elderly people in a situation of moderate dependence and the students of the Average Degree of Attention to people in a situation of Dependence to facilitate mutual knowledge and skills, through a didactic proposal that uses the methodology of APS and it takes place in the first course of the formative cycle. In the first part of the project, a theoretical approach to APS is carried out. In the second part, I explain the development of the didactic proposal, which encourages the acquisition of knowledge by students through "learning by doing" collaborating with a social entity that works with elder people with dependency. Finally, there is a need to increase the development of APS projects in vocational training. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 377 - Formació professional ca
dc.subject.other Aprenentatge Servei ca
dc.subject.other Dependència ca
dc.subject.other Formació Professional ca
dc.subject.other innovació educativa ca
dc.title “ConVIU”: Una proposta d’aprenentatge servei al CFGM d’atenció a persones en situació de dependència ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2022-02-01T07:08:16Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics