dc.contributor |
Tomás Bergas, Damián |
|
dc.contributor.author |
Bauzà Estrany, Marc |
|
dc.date |
2021 |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-24T09:32:48Z |
|
dc.date.available |
2022-02-24T09:32:48Z |
|
dc.date.issued |
2021-07-23 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/158038 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Els dispositius mòbils han entrat amb molta força dins la societat jove i,
directament, als centres de secundària. El mercat ha vist com aquest creixement
és significatiu i ha apostat per la creació i desenvolupament d’aplicacions de tot
tipus. Al mateix temps, els dispositius mòbils han creat certes addiccions i
necessitats que no existien anteriorment, fet que s’ha traslladat dins les aules i
centres docents.
El següent treball es centrarà en demostrar que ha existit una
problemàtica que no s’ha resolt per complet dins a dia d’avui i, sobretot, intentarà
donar la volta a la situació aprofitant-la a favor en lloc d’eliminar-la. Els dispositius
mòbils, Internet i les seves aplicacions no s’han pogut eliminat de l’entorn docent
i seria ideal la seva utilització com a eina potent per anar de la mà de
l’ensenyança. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Dispositius mòbils |
ca |
dc.subject.other |
avantatges |
ca |
dc.subject.other |
centres |
ca |
dc.subject.other |
secundària |
ca |
dc.title |
Ús de dispositius mòbils als centres |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.date.updated |
2022-02-01T07:08:17Z |
|
dcterms.abstract |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|