Màrqueting digital a l'empresa Brox

Show simple item record

dc.contributor Serra Cantallops, Antoni
dc.contributor.author Palmer Méndez, Paula
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2022-05-17T11:23:12Z
dc.date.available 2022-05-17T11:23:12Z
dc.date.issued 2022-05-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/159059
dc.description.abstract [cat] En els últims anys, la comercialització a través del mercat digital s'ha convertit fonamental. Factors com l'auge dels mitjans digitals i les xarxes socials i l'impacte del Coronavirus han accelerat la transformació digital de moltes empreses, i han servit per reinventar-se i cercar noves formes d'afrontar el seu negoci. El present projecte pretén analitzar el màrqueting digital i les seves principals estratègies en una pime de recent creació anomenada Brox, demostrant que és una opció efectiva perquè les empreses trobin noves formes d'arribar als seus clients cada vegada més digitals en entorns d'incertesa. L'empresa no només està sobrevivint a la crisi de l'Covid-19, sinó també afermant el seu èxit. ca
dc.description.abstract [eng] In recent years, marketing through the digital market has become critical. Factors such as the rise of digital media and social media and the impact of Coronavirus have accelerated the digital transformation of many companies, and have served to reinvent themselves and look for new ways to approach their business. This project aims to analyze digital marketing and its main strategies in a newly created SME called Brox, proving that it is an effective option for companies to find new ways to reach their increasingly digital customers in environments of uncertainty. The company is not only surviving the Covid-19 crisis, but also consolidating its success. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 338 - Situació econòmica. Política econòmica. Gestió, control i planificació de l'economia. Producció. Serveis. Turisme. Preus ca
dc.subject 339 - Comerç. Relacions econòmiques internacionals. Economia mundial. Màrqueting ca
dc.subject.other Màrqueting ca
dc.subject.other Digital ca
dc.subject.other Estratègia ca
dc.subject.other Anàlisi ca
dc.subject.other Entorn web ca
dc.subject.other Xarxes socials ca
dc.title Màrqueting digital a l'empresa Brox ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics