Una anàlisi i intervenció enfront de la resposta dels infants de primària a la frustració

Show simple item record

dc.contributor Rodríguez Rodríguez, Rosa Isabel
dc.contributor.author Cladera Petro, Marta
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2022-07-19T07:05:20Z
dc.date.available 2022-07-19T07:05:20Z
dc.date.issued 2022-07-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/159432
dc.description.abstract [cat] Aquest Treball de Fi de Grau (TFG) mostra una recerca teòrica sobre els termes principals de l’estudi que s’ha realitzat, els quals són frustració, fracàs i indefensió. És per això que, s’exposen diferents recerques dutes a terme per acabar relacionant tots aquests conceptes entre ells. Per altra part, a través d’una enquesta a alumnes de tercer i quart de primària es pretén aprofundir en l’aspecte més personal de la persona, un mateix, associat als termes esmentats. L’anàlisi dels resultats permet extreure conclusions útils per poder dissenyar una intervenció enfocada a treballar les mancances o potenciar les capacitats dels alumnes amb relació a la frustració, fracàs o indefensió. ca
dc.description.abstract [eng] This Final Degree Project (TFG) shows theoretical research on the main terms of the study that has been carried out, which are frustration, failure and helplessness. That is why different researches are carried out to end up relating all these concepts to each other. On the other hand, through a survey of third and fourth graders, it is intended to deepen the most personal aspect of the person, oneself, associated with the aforementioned terms. The analysis of the results allows us to draw useful conclusions in order to design an intervention focused on working on shortcomings or enhancing the capacities of students in relation to frustration, failure or helplessness. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher application/pdf
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Frustració ca
dc.subject.other Fracàs ca
dc.subject.other Indefensió ca
dc.subject.other Docents ca
dc.subject.other Alumnes ca
dc.subject.other Educació emocional ca
dc.subject.other Educació Primària ca
dc.subject.other Frustration ca
dc.subject.other Failure ca
dc.subject.other Helplessness ca
dc.subject.other Teachers ca
dc.subject.other Students ca
dc.subject.other Emotional education ca
dc.subject.other Primary Education ca
dc.title Una anàlisi i intervenció enfront de la resposta dels infants de primària a la frustració ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics